حقوق پزشکان شاغل در سطح زندان‌های استان تهران ترمیم می شود

نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی زندان‌های استان تهران در مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه ۷ سازمان زندان‌های کشور با حضور مسئولین ذی ربط برگزار شد.

محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران با اشاره به حساسیت بالای شغل زندانبانی و خدمت رسانی ۲۴ ساعته مسئولین و کارکنان ضمن قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های قراردادی زندان‌های استان با اشاره به افزایش حقوق این عزیزان از تلاش در راستای همسان سازی حقوق‌ها خبر داد و گفت: در آینده سعی خواهیم داشت با همسان سازی حقوق نیرو‌های قراردادی در راستای امنیت شغلی این عزیزان گام‌هایی موثر برداریم، انتظار ما از روسای زندان‌ها و همکاران زندانیان است.

محبی در ادامه بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معشیتی کارکنان و نقش بلامنازع استانداردسازی اقدامات و رفاهیات ارائه شده تا حد امکان از سوی مسئولین به گروه‌های هدف شاغل در پست‌های مختلف بر ارائه خدمات، از اخذ ۸۳ درصدی کد شناسه کارکنان قراردادی و ترمیم حقوق پزشکان و پرستاران شاغل در سطح زندان‌های استان تهران خبرداد.

وی همچنین بر حساسیت شغل زندانبانی تاکید کرد و از حاضرین خواست در مسائل مدیریتی زندان‌ها از جمله انتخاب مددجویان رابط خصوصا وکیل بند‌ها، قدردانی از کارکنان ساعی، تعامل بیشتر با مسئولین قضایی، انتقال تجارب میدانی زندانبانی، اجرایی کردن مبانی عفت عمومی، صرفه جویی در منابع انرژی و…. تمام اهتمام خویش را بکار گیرند.