واکنش عضو شورای شهر به غیبت خود در جلسات شورا

زهرا نژادبهرام با اشاره به اینکه فردا انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال دوم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط، تغییر در ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال دوم بعید است.

وی تصریح کرد: به هر ترتیب فردا جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران قبل از آغاز جلسه علنی برگزار می‌شود و در آن جلسه در خصوص نفرات و کاندیداهای هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصمیم گیری خواهد شد.

نژادبهرام گفت: در حال حاضر محسن هاشمی به عنوان رئیس، سید ابراهیم امینی به عنوان نایب رئیس ، بنده و بهاره آروین به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه کاندیدای انتخابات هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه درخصوص عدم حضورش در جلسات هفته گذشته شورای شهر تهران گفت: با پایان تعطیلات تابستانی شورای شهر تهران در هفته پیش بنده یک هفته  دیگه از رئیس شورای شهر تهران مرخصی گرفتم تا به کارهایم برسم.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که شائبه‌های در خصوص جعلی بودن مدارک شما در هفته‌های گذشته مطرح شده است،گفت: تمامی این اخبار شایعه است چرا که تمام مدارک در هنگام ثبت نام در زمان انتخابات شورای شهر تهران در فرمانداری و دستگاه‌های مربوطه بررسی شده است.