برادر بدبین خواهرش را با ۲۵ ضربه چاقو به قتل رساند

 شامگاه 12 مرداد مأموران کلانتری 22 مهرشهر کرج از وقوع این جنایت باخبر شدند و برای تحقیق به محل جنایت رفتند. آنها با جسد خون آلود زن 32 ساله‌ای به نام سارا در یک آپارتمان مسکونی روبه‌رو شدند و در صحنه جرم دو سه چاقو پیدا کردند که کنار جسد افتاده بود.

به دستور بازپرس کشیک قتل جسد سارا به پزشکی قانونی منتقل شد و گزارش‌ها نشان داد که این زن با 25 ضربه چاقو به ناحیه گردن و قلب و سینه جان باخته است.

کارآگاهان از برادر 20 ساله مقتول به نام میثم شروع به تحقیق کردند و او در بازجویی گفت: حدود یکسالی بود که خواهرم از شوهرش قهر کرده بود و در خانه پدری‌مان به سر می‌برد تا اینکه به رفتارهای خواهرم ظنین شدم.

من یک گوشی تلفن برایش خریده بودم که با نصب برنامه‌ای وارد گوشی‌اش شدم و فهمیدم او با مردهای بیگانه‌ای ارتباط دارد و از این موضوع فقط من مطلع بودم. روز حادثه زمانی که اعضای خانواده‌مان قصد داشتند به باغی بروند متوجه شدم خواهرم همراهشان نرفته و در خانه تنها مانده است. هنگام صبح با هم صبحانه‌مان را خوردیم که ساعتی بعد متوجه پیام‌هایی از یک مرد ناشناس شدم و دیدم خواهرم برای عصر با او قرار گذاشت به خاطر همین من بشدت عصبانی شدم و با هم بحث‌مان شد اما دیدم گوشش بدهکار نصیحت من نیست.

حدود ساعت 2 بعدازظهر بود که از کشوی آشپزخانه یک چاقو برداشتم و بعد با چاقو به جانش افتادم، بعد لباس هایم را که خونی شده بود عوض کردم و در تماس با پلیس خودم را معرفی کردم.این متهم جوان پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده است با صدور دستور بازداشت موقت از طرف بازپرس روانه زندان شد.