مشاجره لفظی بر سر سفره شام ۳ کشته برجای گذاشت!

در پی تماس شهروندان واعلام گزارشی درزمینه یک فقره نزاع ودرگیری خونین، بلافاصله بازپرس ویژه قتل وماموران پلیس درمحل حادثه درروستای زارین ازتوابع محمد آباد مسکون (بخش جبالبارز از توابع جیرفت) حاضر شدند. بدین گونه بود که مقام قضایی وماموران خود را دربرابریک صحنه دلخراش وپیکر‌های بی جان سه مرد دیدند که با ضربات مرگبارچاقو واشیای فلزی به قتل رسیده بودند. با دستور بازپرس ویژه قتل، تحقیقات گسترده قضایی دراین باره آغاز شد و اجساد قربانیان به پزشکی قانونی جیرفت منتقل شد.

این درحالی بود که کارآگاهان پلیس درصدد کشف هویت عاملان این جنایت خونین ومقتولان بودند، که هنوز ساعتی ازاین حادثه مرگبارنگذشته بود. ماموران به سرنخ‌هایی ازعاملان این ماجرا رسیدند. دادستان عمومی وانقلاب و شهرستان جیرفت روز گذشته درخصوص آخرین وضعیت نزاع مرگبار شامگاه جمعه درمنطقه جبالبارز جیرفت گفت:دراین حادثه دو مرد به همراه یک تبعه افغانی به قتل رسیدند. به گزارش خبرنگارما قاضی حسین سلامی روز گذشته افزود: هم اکنون یکی ازمظنونان حادثه که تبعه افغانستان است در بازداشت به سر می‌بردوهمچنین قاتل که یک جوان ۲۷ ساله افغانی است مورد شناسایی قرار گرفته و دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهم صادر شده است.

این مقام قضایی تصریح کرد:تحقیقات اولیه از فرد بازداشت شده از این حکایت دارد که قاتل پس از مشاجره لفظی بر سر سفره شام با ضربات متعدد چاقو و اشیای فلزی موجود در خانه، به قتل افرادی با هویت م-ک ۵۷ ساله، الف-ک ۴۲ ساله و ر-ی ۵۰ ساله تبعه افغانستان اقدام کرده است. دادستان جیرفت در پایان با اشاره به این که رسیدگی به موضوع در شعبه بازپرسی ویژه قتل در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد:قاتل بلافاصله از محل وقوع جرم متواری شده که دستور قضایی برای دستگیری متهم و دیگر مظنونان حادثه صادر شده است.