ما در حال حرکت به سوی شهر خاکستری هستیم

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در واکنش به حادثه خودسوزی صبح امروز یک شهروند تهرانی مقابل ساختمان شهرداری تهران اظهار کرد: حتما باید این موضوع مورد بررسی دقیق قرار گیرد و در جای خود به صورت جدی به آن پرداخته شود.

عضو شورای شهر تهران با اظهار تأسف از اینکه برخی از شهروندان برای بیان مشکلات خود از خودسوزی استفاده می‌کنند، از اصحاب رسانه خواست تا نسبت به انتشار اخبار خوب توجه ویژه‌ای داشته باشند و این روزها از برگزاری کنسرت‌های خیابانی به صورت رایگان گزارشاتی  ارائه دهند.

نژادبهرام با بیان اینکه در شرایط فعلی ما به سمت شهر خاکستری حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: اکنون شاهد بالا رفتن نرخ ارز، کالاهای اساسی و ظلم به چرخ‌های تولید داخلی هستیم و نگرانی همه ما این است که در حال گام برداشتن به سمت شهر خاکستری هستیم، اما باید در این شرایط به دنبال اخبار خوب هم باشیم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه باید به دنبال شکار اخبار خوب باشند، گفت: ما می‌توانیم از خنده کودکان و شادی مادران در سطح شهر اخبار خوبی را به مردم منعکس کنیم.

وی در پایان از شهرداری تهران خواست تا با وارد کردن برخی تصمیمات سبب بروز اتفاقاتی همچون حادثه خودسوزی صبح امروز نشوند و برای پیگیری مشکلات شهروندان با آنان همدلی کنند.