سارقی که فقط از آقایان موبایل قاپی می کرد

سرهنگ اردشیر نادری رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری یک موبایل قاپ در یافت آباد خبر داد و اظهار کرد: فردی ۲۹ ساله با استفاده از یک موتور سیکلت آپاچی سبز رنگ اقدام به موبایل قاپی در محدوده یافت آباد در خیابان مقدم کرده می کرد.

وی افزود: مالباخته که فردی ۵۵ ساله است پس از سرقت گوشی وی توسط سارق با ایجاد فریاد و سروصدا نظر شهروندان حاضر در صحنه را به خود جلب کرده و دیگران را از وقوع سرقت گوشی خود مطلع می کند.

سرهنگ نادری گفت: عوامل گشت کلانتری ۱۶۱ ابوذر که در محل در حال گشت زنی بودند، متوجه سرقت تلفن همراه این شهروند توسط سارق موتور سوار شدند و طی یک تعقیب و مراقبت ۱۰۰ متری سارق تلفن همراه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سارق اکثر سرقت های خود را در جنوب شهر انجام می داده است، افزود: سارق اولین سرقت خود را در سن ۲۰ سالگی انجام داده است و وی روزانه حدود ۳۰۰ هزار تومان درآمد دارد که تمام آن را صرف خرید مواد مخدر شیشه و هروئین و استعمال آن‌ها می‌کند و به ۷۰ فقره سرقت نیز اعتراف کرده است، سال گذشته نیز توسط پلیس بازداشت شده و حبس یک سال زندان در پرونده سارق نیز مشاهده شده است.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر گفت: گوشی های سرقت شده توسط سارق در میدان شوش با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شده و سارق با پول فروش تلفن همراه سرقتی به تامین مواد مخدر مورد نیازش می پرداخته است.

سرهنگ نادری در اظهارات جالب توجهی که سارق به پلیس عنوان داشته است، گفت: وی مدعی است که اصلا از خانم هاسرقت نمی کند و دلیل عدم سرقت از خانم ها را نفرین آن‌ها عنوان کرد و گیرایی نفرین خانم ها را علت سرقت نکردن از آنها عنوان کرد و از آقایانی که سرشان در گوشی بوده در فرصت مناسب اقدام به سرقت و موبایل قاپی از آنها می کرده است.

وی در پایان گفت: پس انجام مراحل قانونی و تحقیقات کامل، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.