برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در تهران تا پایان سال جاری

علی اعطاء در مورد برگزار انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت:‌ نامه‌ای را رئیس شورا به وزیر کشور ارسال کردند و دلایل شورا را در رابطه با ضرورت برگزاری انتخابات شورایاری‌ها مطرح کردند.

وی افزود:‌برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیاز به پیگیری دارد و در کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران بحث‌های حقوقی آن دنبال شده است و گزارش‌های کارشناسی در این خصوص ارائه داده‌ایم و حتی نحوه برگزاری انتخابات نیز مورد بررسی قرار گرفته است و راهکارهایی پیشنهاد داده‌ایم.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر تهران تاکید جدی در برگزاری انتخاب شورایاری‌ها دارد، گفت:‌ وزارت کشور اشکالاتی را در این خصوص گرفته است و ما دنبال می‌کنیم تا اشکالات مطرح شده نیز رفع شود و با حداکثر توافقات بین دستگاهی این انتخابات برگزار شود.

وی افزود: دنبال می‌کنیم انتخابات شورایاری‌ها قبل از پایان سال برگزار شود.

اعطا گفت: در روند برگزاری انتخابات و زیرساخت‌ها مشکلی نداریم البته در دوره قبلی انتخابات با مشکلاتی مواجه بودیم که در ستاد هماهنگی شورایاری‌ها این موارد قابل بحث است و در اصل اینکه مطرح می‌کند شورای پنجم قصد برگزاری انتخابات شورایاری‌ها را ندارد درست نیست اتفاقا ما به دنبال برگزاری این انتخابات به طور جد هستیم.