"چمران یا دبیر" کدام یک به شورای شهر تهران باز می‌گردند؟

از صبح امروز هم فرایند تعیین شهردار جدید تهران (سومین شهردار تهران در پنجمین دوره شورای شهر تهران) در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفته است به‌طوری که اعضای شورا این بار نیم‌نگاهی هم به محسن هاشمی رفسنجانی به‌عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران دارند.

اگرچه در دو انتخاب قبلی اعضای شورای شهر تهران اجماعی برای معرفی محسن هاشمی رفسنجانی به‌عنوان شهردار تهران نبود اما این‌بار موضوع کاملاً فرق دارد و اعضای شورای شهر تهران دیگر نمی‌خواهند هزینه‌ای بابت عملکرد ضعیفشان برای انتخاب شهردار بدهند و بر همین اساس محسن هاشمی رفسنجانی هم یکی از گزینه‌های آنها خواهد بود.

در همین رابطه نیز محمد علیخانی و حسن خلیل‌آبادی از معرفی محسن هاشمی رفسنجانی به‌عنوان یکی از گزینه‌ها برای سمت شهردار تهران خبر داده‌اند و در صورتی که سایر اعضای شورای شهر تهران نیز موافق خروج محسن هاشمی از  شورا باشند شاهد حضور مهدی چمران یاعلیرضا دبیر خواهیم بود.

البته اعضای شورای شهر تهران با توجه به سبقه چمران در شورای شهر تهران تمایل بیشتری را برای حضور وی در شورا ندارند و در صورتی که به وی مایل به حضور در این شورا نباشد نفر بعدی لیست اصولگرایان (علیرضا دبیر) در شورای شهر تهران حاضر خواهد شد.