به گزارش فارس،زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* نمی‌خواهم اعتیاد شوهرم ضرری به دو فرزندم برساند

این زن با اشاره به اینکه شوهرم معتاد به حشیش است، اظهار داشت: می‌خواهم قبل از اینکه اعتیاد شوهرم ضرری به دو فرزندم وارد کند، از او جدا شوم.

وی ادامه داد: درست است که وضع مالی شوهرم خوب است و با یکدیگر هیچ گونه اختلافی نداریم ولی اعتیادش مرا عذاب داده و من نمی‌توانم با این موضوع کنار بیایم.

*‌گذشت ۱۷ سال از زندگی مشترک

زن با بیان اینکه حدود ۱۷ سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، افزود: شوهرم با گذشت ۱۷ سال از زندگی‌مان یک بار هم به من بی‌احترامی نکرده بود ولی از زمانی که معتاد شد، ناخودآگاه به من توهین می‌کند و تحمل این وضع برای من دشوار است.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم دو فرزندم راه شوهرم را ادامه داده و به اعتیاد روی بیاورند بنابراین تصمیم خود را گرفته و تنها راه نجات خود و فرزندانم را جدایی می‌دانم.

* اثبات اعتیاد و رسیدگی در روزی دیگر

زن عنوان کرد: ‌ ممکن است با جدایی، دو فرزندم از من دلگیر شوند ولی آنها باید بدانند که این درخواست را به دلیل حفظ آینده‌شان ارائه داده‌ام.

قاضی این پرونده بعد از حرفهای زن و به دلیل نبود مدارکی در خصوص اثبات اعتیاد مرد حکمی صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر موکول کرد.