پلیس آماده ی جمع آوری معتادان متجاهر است

سرهنگ مجید کریمی معاون اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پنجمین جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده ۱۶ که امروز (دوشنبه نوزدهم آذرماه) با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف و همچنین انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و پرویز افشار سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: معتادان متجاهران بسیار زیادی در تهران داریم و متاسفانه ظرفیتی برای پوشش این افراد نداریم.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم معتادان متجاهر را در سطح شهر تهران جمع‌آوری و چهره شهر را پاک کنیم، باید ظرفیت مورد نظر نیز فراهم شود، افزود: روزانه بالغ بر هزاران تماس با نیروی انتظامی برقرار می‌شود و مردم نسبت به تردد معتادان متجاهر در سطح شهر گلایه دارند و اعلام می‌کنند که باید آن‌ها جمع‌آوری شوند، اما زمانی که این افراد جمع‌آوری می‌شوند، متاسفانه در مراکز ساماندهی نمی‌شوند و مجددا به سطح شهر باز می‌گردند.

کریمی تصریح کرد: باید سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌ها تمهیدات لازم را برای ساماندهی و نگهداری از این افراد انجام بدهند.

معاون اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: نیروی انتظامی و سایر بخش‌ها برای جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهر تهران آمادگی لازم را دارند. همچنین هم اکنون مجموعه کهریزک نیز در حال آماده‌سازی برای پذیرش این افراد است.