خبر خوش به رانندگان تاکسی درباره دریافت لاستیک

گروه اقتصادی- با توجه به مشکلات رانندگان تاکسی در تهیه لاستیک خودرو، سازمان تاکسیرانی اعلام کرده است که در راستای حمایت از رانندگان تاکسی به آنها لاستیک با نرخ دولتی عرضه می‌کند.

به گزارش افکارنیوز، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور از توزیع 90 هزار حلقه لاستیک به رانندگان تاکسی با نرخ دولتی خبر داد که 35 هزار حلقه آن در تهران و مابقی در شهرستان ها توزیع شده است.

ضامنی ضمن اعلام این نکته که اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور مکلف به انجام اقدامات حمایتی از راننده های پرتلاش تاکسی در سراسر کشور شده، افزود: در مرحله نخست توزیع لاستیک با نرح دولتی در اولویت کاری ما قرار گرفت و این امر از ابتدای آبان ماه امسال اجرایی شده است و با جدیت پیگیر توزیع لاستیک بین راننده های تاکسی در سراسر کشور هستیم.

وی از کلیه رانندگان تاکسی که نیاز به لاستیک دارند، خواست موضوع را به شهرداری، سازمان تاکسیرانی یا مدیریت های حمل و نقل شهری اعلام کنند تا این نیاز جمع‌بندی شود و به اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور منعکس شود.

ضامنی تصریح کرد: تاش می کنیم تا محصولات و لوازم یدکی پرمصرف را از تولیدکننده با حذف واسطه ها به راننده های تاکسی ارائه کنیم.

او همچنین از برنامه ریزی های صورت گرفته برای توزیع سایر اقلام پرمصرف خودرو مانند روغن موتور و لنت ترمز طی روزهای آتی خبر داد.