سارق دستگاه بی‌سیم امامزاده‌ ی جنوب تهران دستگیر شد

سرهنگ عباس واعظی رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی اظهار کرد:  ماموران  در جریان تحقیقات محلی خود برای یک پرونده وارد سوپرمارکتی در این محدوده می‌شوند که ناگهان با یک دستگاه بی‌سیم در این محل روبرو می‌شوند.

وی افزود: وقتی از مغازه دار در رابطه با این موضوع سوال شد، وی از ماموران درخواست کارت هویتی کرد و زمانی ماموران به او کارت شناسایی نشان دادند وی دستپاچه شده و به تناقض گویی پرداخت که این مساله به ظن ماموران افزود و به بررسی موضوع وجود بی‌سیم در این مغازه پرداختند.

سرهنگ واعظی تصریح کرد: در جریان این تحقیقات صاحب مغازه مجبور به اعتراف شد و اظهار داشت که بی‌سیم مذکور را از پسری نوجوان به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان خریداری کرده است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پسر مذکور به مغازه فرا خوانده شد و زمانی که وی وارد مغازه شد و ماموران را دید اقدام به فرار کرد، که وی از سوی ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ واعظی بیان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به سرقت دستگاه بی‌سیم از حرم یک امامزاده واقع در جنوب تهران اعتراف کرد و اظهار داشت که برای سرقت این بی‌سیم از محل نگهبانی حرم امامزاده تحت عنوان خادم افتخاری به آنجا رفته و مدتی پس از حضور در محل اقدام به سرقت بی‌سیم از اتاقک نگهبانی کرده است.

رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی خاطرنشان کرد: با اظهارات این متهم پرونده تکمیل و متهم برای سیر تحقیقات قضایی به دادسرای ناحیه ۱۴ تهران منتقل شد.