آئین «تجلیل از مقام زن» با حضور فرمانداران و مدیران شهرستان‌های استان تهران برگزار می شود

 ثریا شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن میلاد پر سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر اظهار داشت: این ایام پر برکت بی تردید یادآور عظمت و جایگاه والا مقام مادر شده و در تمام شهرستان‌های استان تهران مراسم تجلیل از مقام زن با حضور فرمانداران و مدیران مناطق برگزار می شود.

وی افزود: همچنین روز سه‌شنبه نیز جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور محسنی بندپی استاندار تهران مدیران کل بانوان استان و مشاوران فرمانداران و نمایندگان دستگاه های اجرایی در محل استانداری تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم همچنین نمایندگان بانوان شاغل استان تهران دغدغه ها و مطالبات خود را به اطلاع استاندار محترم و سایر مسئولان می رسانند.

شارقی یادآور شد: به مناسبت این ایام در هفته اخیر نیز دو نمایشگاه بزرگ صنایع دستی حاصل فعالیت بانوان کارآفرین در شهرستان قرچک و ورامین با حضور نظری، مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور و سایر مسئولان افتتاح شده که بانوان این مناطق به عرضه محصولات کارآفرینی خود خواهند پرداخت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: نظر به لزوم توانمندسازی بانوان استان در همه مناطق، بانوان روستای ترخان از توابع شهرستان ری اقدامات شایسته و ارزنده را در حوزه اشتغال به نمایش گذاشته و نرخ بیکاری در این روستا را با برپایی کارگاه صنایع دستی و سایر مشاغل به صفر رسانده اند که این مهم می تواند الگوی مناسبی در راستای اشتغال زایی به عنوان یک اصل لازم در اقتصاد مقاومتی به سایر بانوان استان معرفی شود.