انگیزه سوءقصد مهاجمان به رئیس کل دادگستری چه بود؟

سردار مهدی انصاری عصر امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگری عوامل سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان خبر داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان که از روی نادانی و جهالت چند جوان اتفاق افتاد با رصد و اقدامات میدانی خوبی که در حوزه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی وجود داشت این افراد شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه این افراد چند روزی است دستگیر شدند و به زودی تحویل قانون خواهند شد، افزود:۶ نفر در این راستا دستگیر شدند که سه نفر از آن‌ها در صحنه عملیات بودند و مابقی ارتباط داشتند.

انصاری ادامه داد:ممکن است فرد یا افراد دیگری هم در این رابطه شناسایی شوند.

وی گفت:با توجه به اینکه پرونده مفتوح است پیگیر هستیم علت و انگیزه قضیه کشف شود و قطعا با تلاش دستگاه قضایی به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی با بیان اینکه در بحث جرائم خشن کمر همت بسته‌ایم و اجازه نخواهیم داد جرم خشنی در استان به وقوع بپیوندد و بزهکار در این حوزه به آرامش و آسایش برسد، گفت:سه مورد جرایم خشن امسال در سطح استان به وقوع پیوست که در مدت زمان کوتاه از وقوع جرم بزهکاران دستگیر شدند.

این مسؤول یادآور شد:سارقان مسلح طلافروشی‌ها در گچساران و بویراحمد در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند و به مجازات رسیدند.

انصاری تیراندازی به ساختمان دادگستری گچساران را مورد اشاره قرار داد و افزود:کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع جرم با همکاری دادستان شهرستان و سربازان گمنام امام زمان فردی که اقدام به بزه کرده بود دستگیر شد.