تردد در ‌محور اسالم به خلخال فقط با زنجیر چرخ

سرهنگ حسین محمدپور اظهار داشت: طبق گزارشاتی که از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی گیلان دریافت کردیم در حال حاضر محور کوهستانی اسالم به خلخال در غرب استان با بارش برف مواجه است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان استفاده از تجهیزات زمستانی توسط رانندگانی که قصد عبور از محور اسالم به خلخال دارند را متذکر شد و تصریح کرد: به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در این مسیر ضروری است.

محمدپور پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: با توجه به بارش برف در جاده اسالم به خلخال از رانندگان انتظار داریم ضمن داشتن سرعت مطمئنه و فاصله طولی خود با وسیله نقلیه جلویی را رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه در زمان بارش برف دقت و دید رانندگان نسبت به جلو و مسیر در حال حرکت کمی دچار خلل می‌شود گفت: رانندگان باید برای تردد در چنین مسیر‌هایی ضمن استفاده از تجهیزات زمستانی نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان افزود:‌ رانندگان به ویژه مسافران نوروزی که قصد تردد در مسیر‌های کوهستانی گیلان را دارند برای مواجه نشدن با مشکل باید پیش‌بینی‌های لازم را از قبل داشته باشند و وسایل مورد نیاز نظیر زنجیر چرخ را با خود همراه کنند.