اختصاص قطار فوق‌العاده برای اهواز

سعید رسولی گفت: با توجه به ایمن شدن سیر قطار و به منظور رفاه حال مسافران و جابه جایی آنها، یک رام قطار فوق العاده در مسیر ریلی اهواز-تهران اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین اقدامات لازم در جهت افزایش ظرفیت قطارهای موجود به منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به مسافران صورت گرفته است.

مدیرعامل راه آهن همچنین با اشاره به پیامک‌های ارسالی جهت اطلاع رسانی به مسافرانی که طی روزهای اخیر نسبت به تهیه بلیت در این مسیر اقدام و به دلیل شرایط نامساعد جوی حرکت قطار آنها لغو شده بود؛ تصریح کرد: این مسافران می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش بلیت نسبت به دریافت ۱۰۰ درصدی بهای بلیت خود اقدام و در صورت تمایل از ظرفیت‌های فوق العاده اختصاص یافته برای جابه جایی بهره گیرند.

رسولی همچنین در مورد راه آهن تهران شمال که در منطقه زیرآل سواد کوه، بر اثر سیل و رانش زمین دچار خسارت و مسدودی خط آهن شده بود، گفت: همکاران راه آهن شبانه روز تلاش می‌کنند تا محور خط آهن شما هم تا فردا بازگشایی شود.

وی در ضمن گفت: مسافران تهران شمال تا ایستگاه پل سفید با قطار منتقل شده و سپس با اتوبوس به ساری و در ادامه با قطار به گرگان می‌روند.