توزیع ۴۸۰۰ بسته حمایتی میان مددجویان گرفتار در سیل

وحید قبادی دانا از توزیع بسته‌های حمایتی برای مددجویان بهزیستی با استفاده از نیروهای داوطلب اورژانس اجتماعی و تسهیل‌گران CBR به صورت خانه به خانه در میان سیل‌زدگان خبر داد.  

وی ادامه داد: بسته‌های توزیع‌شده شامل مواد غذایی در ۳۱۴۵ بسته و در اقلام خشکبار، برنج، روغن، تن ماهی، تن لوبیا، خرما، قند، چای، سویا، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات بوده است. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بسته‌های مواد بهداشتی در ۱۲۱۴ بسته شامل دستمال کاغذی، پد بهداشتی، پوشک، پوشینه در سایزهای مختلف(۴۰ کارتن)، صابون، شامپو و مواد شوینده است. 

وی ادامه داد: بسته ویژه‌ای برای کودک در قالب ۲۴۱ بسته شامل شیر خشک، پوشک، شیشه شیر، پتو و زیرانداز نیز تدارک دیده شده است. 

وی گفت: برخی از اقلام ضروری مانند فرش، موکت، وسایل آشپزخانه و لوازم پیک‌نیک نیز ارسال شده و البسه در یک هزار دست و در سایزهای مختلف نیز توزیع شده است. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۴ هزار و ۸۰۰ بسته از انواع بسته‌های حمایتی تاکنون توزیع شده و یک‌هزار و ۴۰۰ عدد لوازم ضروری مانند فرش و پتو در ۱۴۰۰ عدد به همراه ۱۵۰ دست وسایل آشپزخانه میان سیل‌زدگان توزیع شده است. 

قبادی دانا از توزیع ۷۰ عدد واکر، عصا، ویلچر و توالت فرنگی در بین سیل زدگان خبر داد.

وی افزود: پاکسازی و خرید تجهیزات اداری و وسایل مربوط به کلینیک‌های توانبخشی مانند فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی برای اداره بهزیستی شهرستان پل‌دختر و پاکسشازیو  جهیز اداره بهزیستی شهرستان سراب‌دوره که در جریان سیل تمام تجهیزات آن آسیب‌دیده بود از دیگر اقدامات انجام شده است.