اجرای سه طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر تهران در ایام نوروز

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به تشکیل یک جلسه با حضور تمامی مدیران، معاونان و روسای پایگاه‌های پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت نسبت به ابلاغ شعار پلیس پایتخت مبنی بر «شعار پاکسازی شهر تهران از معتادان متجاهر» اظهار کرد: انتخاب این شعار که توسط سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صورت گرفت، نشان از حساسیت و دغدغه مسئولان کلان کشور نسبت به این موضوع است.

وی افزود: به تمامی نیرو‌های خود در پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، ابلاغ کردیم تا بیش از پیش در جامه عمل پوشاندن به این شعار کوشا باشند.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: اگرچه تاکنون عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر در جمع آوری، اسکان و بازپروری معتادان متجاهر در نوع خود طرحی بزرگ و بی‌نظیر بوده و مورد پسند مردم و مسئولان قرار گرفته است، در حال حاضر در اول راه قرار داریم و تا رسیدن به سرمنزلگاه مقصود یعنی زدودن همیشگی پایتخت از لوث معتادان متجاهر از تلاش دست بر نخواهیم داشت.

وی افزود: به عنوان مقام ارشد اجرایی امور مبارزه با موادمخدر پایتخت در برخورد با موضوع مبارزه با موادمخدر که دغدغه مردم است، به شهروندان قول می‌دهم تا حصول نتیجه مطلوب از حرکت باز نایستیم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با اشاره به اجرای سه طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر تهران در ایام نوروز ۹۸ گفت: در راستای اجرای این طرح‌ها، بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط پلیس کشف شد، افزود: ۸۹۵ نفر از خرده فروشان شناسایی و دستگیر شدند و ۱۴ قاچاقچی بزرگ که در قالب ۳ باند توزیع موادمخدر در پایتخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: برنامه‌های پلیس تا اتمام کامل پاکسازی مناطق مختلف پایتخت از حضور معتادان متجاهر و خرده فروشان ادامه خواهد داشت.