به گزارش افکارنیوز به نقل از مزکز اطلاع رساني پليس، سرهنگ صامتي فرمانده انتظامي شهرستان ورامين شرق تهران در تشريح خبر گفت: در پي چند فقره سرقت موتور سيکلت از مقابل مراکز خريد شهرستان ،شناسائي و دستگيري سارقان در دستور کار ويژه پليس قرار گرفت.
صامتی در ادامه بیان داشت: مأموران کلانتری با همکاری منابع مردمی در جستجوی سارقان پاتوق آنها را شناسائی نمودند وبا هماهنگی مقام محترم قضائی پس از اطمینان از حضورمجرمان محل را تحت کنترل خود درآوردند.
قابل ذکر است، متهمان با مشاهده مأموران با جو سازی قصد فرار داشتند، آنان را متوقف و دستگیر نمودند.
وی تصریح کرد، در بازرسی محل مخفیگاه آنان ۵ دستگاه موتور سرقتی و فاقد مدارک، ۲ قبضه سلاح سرد کشف می نمایند.
متهمان در بازجوئی مقدماتی خود مطرح کردند متهم اصلی از محل متواری شده است که با تلاش مأموران ظرف کمتر از ۲ ساعت دستگیر می شود و در بازجوئی اولیه به سرقت موتور سیکلت ها اعتراف میکند.
فرمانده ورامین در بخش دیگری از توضیحات خود گفت: فردی زور گیر در حوزه همین کلانتری چند مورد زورگیری مرتکب شده و متواری میگردد.
صامتی افزودند: هشیاری مأموران گشت در همکاری با واحد تجسس کلانتری به ثمر نشست و سارق زور گیر در خیابان سینما شناسائی و و تعقیب و مراقبت شب هنگام داخل یکدستگاه پراید مشاهده و با متوقف کردن خودرو نامبرده را دستگیر میکنند.
لازم به ياد آوري است متهمان با تشکيل پرونده مقدماتي به دادسرا معرفي شدند . گفتني است اهالي محل از دستگيري سارقان موتور و بستن پاتوق مجرمان توسط مأموران کلانتري ۱۲ مرکزي تشکر نمودند.