بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید  در بیشتر مناطق کشور

با توجه به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌ یابی هواشناسی امروز برای استن‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب غرب یزد،‌شمال فارس، جنوب و غرب اصفهان، غرب کهگیلویه و بویراحمد،‌چهارمحال و بختیاری، جنوب شرق لرستان و بخش‌هایی از کرمان رگبار، صاعقه و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

اخبار اجتماعی- فردا دوشنبه 13 خرداد  در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان بارش پراکنده و وزش باد و همچنین بخش‌های از کرمان رگبار، رعدو برق و وزش باد شدید موقتی روی خواهد داد. سه شنبه 14 خرداد برای استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی شده است. روزهای چهارشنبه و پنجشنه 15 و 16 خرداد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی رگبار،‌رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

طی سه روز آینده برای برخیاز مناطق شرق و جنوب شرق کشور و همچنین استان هرمزگان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شدهریال ضمن این‌که هفته جاری دما در اکثر نقطا کشور افزایش می‌یابد.