آخرین وضع آب و هوای کشور در سیزدهم خرداد

براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و افزایش نسبی دما برای اکثر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

اخبار اجتماعی- روز دوشنبه در شمال فارس، غرب کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال و بختیاری در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید را خواهیم داشت.

برای جنوب غرب یزد و بخش‌هایی از کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

روز سه شنبه برای شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. روز چهارشنبه در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان و کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال بختیاری بارش پراکنده خواهیم داشت.

روز‌های پنج شنبه و جمعه برای استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرزی مرکز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و دامنه‌های زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، مرکزی و شرق لرستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.