خط قرمز ناجا از زبان سردار اشتری

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در چهل و دومین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل مورد نیاز همه جوامع بشری امنیت است.

اخبار اجتماعی-وی افزود: اگر امنیت نباشد اقتصاد، فرهنگ، کسب و کار، دانشگاه و علم اندوزی نیست؛ در سایه امنیت انسان رشد می‌کند و شکوفا می‌شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه کشور امنیت باثباتی را در کشور داریم، بیان کرد: دشمن متوجه شده که بالاترین سرمایه ما امنیت است؛ اقتداری که امروز جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف دارد بی نظیر است.

سردار اشتری ادامه داد: با وجود تمام تحریم‌های ظالمانه، توطئه‌ها و چهل سال تهدید مردم ما بر پای ارزش‌های خود ایستاده اند و مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه تمام آزادگان دنیا هم مقاومت را از دوران مقدس ما الگو گرفتند، گفت: در ابعاد مختلف مورد هجمه قرار گرفتیم، اما ملت ایران به پشتوانه اعتقاد و پیروی از ولایتش پیروز شد.

فرمانده ناجا افزود: آشوب‌های اخیر نیز از کینه دشمن بودند که بر بستر یک موضوع اقتصادی و اجتماعی سوار شدند، اما با هوشیاری مردم در کمتر ٧٢ ساعت خنثی شدند.

وی با بیان اینکه اگر چهل سال گذشته را مرور کنیم می‌بینیم دشمن هر توطئه‌ای را انجام داده است، اما خنثی شدند، گفت: این ایام به یاد ٩ دی سال ٨٨ هفته بصیرت نامگذاری شده است.

سردار اشتری اضافه کرد: در آبان ٩٨ هم دیدیم مردم بصیرت دارند و به انقلاب و رهبر و نظام خود علاقه دارند؛ آن‌ها انتقاداتی هم دارند که باید با روش‌های قانونی دنبال شود و مسئولان نیز پاسخگو باشند.

فرمانده ناجا گفت: مردم به صورت هوشمندانه و خودجوش در صحنه حاضر شدند و تمام توطئه‌ها را خنثی کردند. ما به اقتدار ملت و کشور خود افتخار می‌کنیم و نیرو‌های مسلح نیز مقتدرانه در کنار مردم ایستادند.

وی اظهار کرد: بسیاری از کسانی که در این آشوب‌ها دستگیر شدند اظهار ندامت کردند و این اتفاقات را توطئه آمریکا و اسرائیل می‌دانند.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه خط قرمز ما امنیت مردم است، گفت: انشالله دانشجویانی که امروز مفتخر به درجه شدند و مشغول به خدمت خواهند ش، راه را با همین روحیه ادامه دهند. 

سردار اشتری با اشاره به اینکه ما بیش از ١٣ هزار شهید نیروی انتظامی و  ٢٠هزار جانباز داریم، بیان کرد: هر کدام از این افراد برای امنیت کشور ایستادند و شجاعانه خدمت کردند.

وی تصریح کرد: امنیت را به راحتی به دست نیا‌وردیم که به راحتی از دست بدهیم. امیدوارم عزم تمام ما برای حراست از این ارزش‌ها قوی باشد.