وضعیت آب و هوا در  1 اردیبهشت/ بارش پراکنده تا پایان هفته ادامه دارد

بارش پراکنده و وزش باد   را در شمال غرب و دامنه های زاگرس شاهد خواهیم بود.

اخبار اجتماعیامروز در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس استان‌های همدان، مرکزی، قم، دامنه‌های البرز استان‌های قزوین، البرز، تهران بارش پراکنده و وزش باد گاهی با رعدوبرق پیش بینی می‌کنیم.

 به گزارش افکارنیوز، گرم‌ترین مرکز استان اهواز با دمای ۳۳ درجه و سردترین مرکز استان شهرکرد با دمای ۲ درجه بود.

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته وکیفیت هوای تهران قابل قبول است. همچنین این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۶۴ قرار داشت و کیفیت هوای تهران قابل قبول بود.

هوای پایتخت گرم تر می شود

بیشترین دما برای روز جاری ۲۳ درجه و کمترین دما ۱۷ درجه سانتیگراد پیش بینی شده که نسبت به روزهای گذشته دمای هوا در پایتخت افزایش یافته است.

سه شنبه؛ رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها

سه‌شنبه در شمال‌غرب و دامنه‌های البرز شرقی واقع در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و سمنان و در استان‌های کرمان، هرمزگان، جنوب‌شرق فارس و کل نوار شرقی کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. در ساعات بعد از ظهر این روز وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و جنوب کرمان شدت خواهد داشت و بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

چهارشنبه؛ تداوم بارش ها در جنوب و جنوب شرق کشور

چهارشنبه بارش در جنوب، جنوب‌شرق، شرق و همچنین شمال‌غرب کشور تداوم خواهد داشت و در خراسان جنوبی، شمال سیستان‌وبلوچستان و جنوب کرمان بارش شدت خواهد داشت. در اوایل شب با نفوذ هوای خنک به غرب سواحل دریای خزر بارش در استان‌های گیلان و غرب مازندران آغاز می‌شود.

پنج شنبه؛ گستره بارش کل نوار شمالی کشور را فرا می‌گیرد

پنج‌شنبه علاوه بر اینکه گستره بارش کل نوار شمالی کشور را فرا می‌گیرد در دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز نیز بارش  پیش‌بینی می‌شود.

جمعه؛ آسمان صاف در اکثر مناطق کشور

جمعه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس، بارش پراکنده رخ می‌دهد.