زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک مشخص شد

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک، اظهار کرد: جلسات هماهنگی را با روسای مراکز شماره گذاری، کانون آموزشگاه‌داران، شرکت‌های پیمانکار این حوزه و همکارانمان گذاشتیم.

اخبار اجتماعیرئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پرتکل های بهداشتی به مراکز تعویض پلاک ابلاغ کردیم، گفت: ۵ روز زمان داده شده تا پرتکل ها را عملیاتی کنند و آماده بازگشایی شوند.

او بیان کرد: همکاران ما در این چند روز دارند در سراسر کشور از مراکز شماره گذاری بازدید میکنند، هر کدام که تایید شود دستور بازگشایی آنها را صادر میکنیم تا به مردم خدمات ارائه دهند و خدایی نکرده مراکز عامل شیوع بیماری نباشند.

سردار هادیانفر در پاسخ به این سئوال که آیا با بازگشایی مجدد مراکز تعویض پلاک ، بحث زوج و فرد پلاک ها برای مراجعه به مراکز مطرح است یا خیر، گفت: طرح زوج و فرد را هم در کنار پروتکل ها ابلاغ کردیم، تا شرایط عادی شود. بعد از عادی شدن شرایط، یه صورت عادی خدمات میدهیم.

او ادامه داد: به منظور جلوگیری از شلوغی و ازدحام مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک پذیرش خودرو‌ها به صورت زوج و فرد انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: انشالله در چند روز آینده و براساس بازدیدهای نهایی دستور بازگشایی مراکزی که آماده باشند را میدهیم.