دستگیری دو قاچاقچی کالا در خیابان انبار نفت

به گزارش افکار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سرهنگ علیرضا محرابی از شناسایی و دستگیری دو قاچاقچی کالا و کشف مقادیر متنابهی سیگار قاچاق از یک انبار در خیابان انبار نفت تهران خبر داد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: پس از مدت‌ها تحقیق و تفحص در خصوص فعالیت تعدادی قاچاقچی کالا در شمال تهران، این تحقیقات نتیجه داد و ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق شدند دو نفر از قاچاقچیان سابقه‌دار کالا را که در شمال تهران فعالیت می‌کردند، شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کنند.

محرابی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی این دو متهم تحت نظر قرار گرفتند و روز گذشته ماموران موفق شدند انبار آنها را که اجناس قاچاق را در آن دپو می‌کردند در خیابان انبار نفت تهران، شناسایی کنند که برای بازرسی از به محل مورد نظر اعزام شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد: در تحقیقات مشخص شد که فردی به نام بهرام و همدست وی در این انبار اقدام به نگهداری تعداد متنابهی کارتن و اجناس قاچاق کرده و در موقعیت‌های مناسب اجناس قاچاق را در بازار به فروش می‌رسانند.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پایگاه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ روز گذشته اقدام به بازدید از محل مورد نظر کرده که طی آن بیش از ۹۰۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق و تعداد متنابهی اجناس قاچاق دیگر کشف و ضبط شد که در این راستا هر دو متهم که بهرام و محمد نام داشتند برای سیر مراحل تحقیقات به پایگاه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

محرابی ادامه داد:" هر دو متهم در تحقیقات صورت گرفته در پایگاه پلیس به جرایم خود اعتراف و عنوان داشتند که با همدستی یکدیگر اجناس قاچاق را از شهرستانهای جنوبی کشور وارد تهران کرده و پس از مدتی نگهداری در انبار واقع در خیابان نفت، در فرصتی مناسب به بازار وارد کرده و به فروش میرساندند.