آزادی زندانی بیمار با کمک ستاد دیه استان تهران

منوچهر رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهار کرد: زندانی نیازمند بدهکاری که بیماری ام اس داشت، با تلاش نمایندگی ستاد دیه استان تهران آزاد شد.

اخبار اجتماعی- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: بهزاد از آذر ماه سال گذشته با شکایت شاکی مبنی بر تعهد مالی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و تأخیر و تادیه که به حدود ۶۳ میلیون تومان تبدیل شده بود، در زندان به سر می‌برد؛  این زندانی ۵۳ سال داشت و با تشدید علائم بیماری ام اس در زندان، تلاش‌ها برای نجات وی و تامین بدهی اش بیشتر شده بود تا آن که با قطعیت حکم و کمک‌های ستاد دیه و نیکوکاران، امکان آزادی وی محقق شد.

رحمانی تاکید کرد: چک نجات بهزاد امروز صادر شد و این زندانی طی یکی دو روز آینده با دستور مرجع قضایی آزاد خواهد شد و عید سعید فطر بهترین عیدی برای وی و خانواده اش خواهد بود.

 مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: کمک به نیازمندان در بخصوص طی ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است و خوشا به سعادت آنان که با بخشش مال خود، نیازمندان را نیز مهمان خوان رحمت الهی می‌کنند.

گفتنی است  شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران روزه دار خواهد بود.