آماده باش نیروهای خدمات شهری

اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر پایتخت پس از بارش شدید باران گفت: بارش ساعت گذشته پایتخت به معنای واقعی کلمه بارش بهاری بود که حجم زیادی از ابرهای بارش زا از غرب تهران وارد و سپس به مناطق مرکزی رسیدند و در نهایت از شرق تهران خارج شدند.

اخبار اجتماعی- مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که هیچ یک از انهار و مسیل‌های پایتخت گرفتگی نداشت، گفت: با توجه به لایروبی‌های انجام شده گزارشی مبنی بر گرفتگی مسیل‌ها و انهار نداشتیم و آب ماندگی و تجمع آب در معابر به علت حجم زیاد بارش باران بود.

عطایی در تشریح علت آب ماندگی در معابر پایتخت تصریح کرد: به دلیل حجم بالای بارش‌ها و زمانی که سپری می‌شود تا آب وارد جوی و انهار شود، آب ماندگی در معابر رخ می‌دهد که نیروهای فنی و عمرانی شهرداری تهران برای جمع آوری آب‌های مانده در گودی‌های خیابان‌ها و خط القعر معابر در سطح شهر مامور شدند.

او بیان کرد: در هماهنگی‌های انجام شده با سازمان هواشناسی کشور جهت اطلاع از طول زمان بارش ها، از امروز تا فردا تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران در آماده باش کامل به سر می‌برند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی مبنی بر سقوط درخت به علت وزش شدید باد تا به این لحظه واصل شده است یا خیر؛ گفت: هیچ گزارشی تا به این لحظه مبنی سقوط درخت در معابر پایتخت به دلیل وزش باد واصل نشده است، زیرا شدت وزش باد به اندازه‌ای نبود که بخواهد باعث سقوط شود.