نژادبهرام و میلانی منشی‌های هیأت رئیسه شورای شهر تهران شدند/جدایی آروین از هیأت رئیسه

در بخش انتهایی اجرای دستور جلسه امروز شورای شهر نوبت به انتخاب منشی های هیات رییسه شد.

اخبار اجتماعیمحسن هاشمی رفسنجانی گفت: خانم‌ها آروین و نژاد بهرام در این حوزه کاندیدا هستند و من خواهش می‌کنم خانم آروین به عنوان کاندیدا بمانند.

الویری در این بخش گفت: موضوع شفافیت موضوع مهمی برای شوراست و‌من از خانم آروین می خواهم کاندیدا بمانند و از رفتن از هیأت رئیسه منصرف شوند.

امانی هم خطاب به آروین گفت: شما در این سال‌ها نشان دادید که می توانید آینده ساز باشید و در جلسات مثمر ثمر باشید و من می خواهم  لطفا کاندیدا باشید.

میرلوحی هم خطاب به آروین گفت: هیأت رییسه کار سنگینی به عهده دارد و نظم و انضباط امروز شورا مرهون زحمات شما و سایر اعضای هیأت رئیسه است و از شما می خواهم در این سمت بمانید.

مجید فراهانی هم خطاب به آروین گفت: می‌دانیم کار شما سخت و طاقت فرساست و می‌دانیم که تصمیم به رفتن هم گرفته‌اید اما از شما می‌خواهیم که با توجه به دقت و پرکاری و سرعتی که دارید در این سمت و جایگاه بمانید.

ناهید خداکرمی هم خطاب به بهاره آروین گفت: ما اولا از هیات رئیسه تشکر می‌کنیم و می دانیم که نژاد بهرام و آروین هر دو در سمت خود عالی ظاهر شده‌اند و آروین پدیده شورای پنجم بوده‌ است و از شما می خواهم در این جایگاه بمانید.

پس از این سخنان، آروین گفت: دوستان با این لطف‌های خود، مرا شرمنده کردند و مسیر سختی را برای بنده ترسیم کردند؛ واقعا دلم می خواهد همچنان در خدمت شما باشم و تلاشم این بود که مسؤولیت خود را درست انجام بدهم اما توان من برای ادامه این مسیر کافی نیست.

وی ادامه داد: شورا آنقدر منسجم و خوب است که کار در شورا خیلی هم راحت بود و الان هم مطمئنم بهترین‌ها رخ خواهد داد اما من واقعا توان حضور در این جایگاه را ندارم.

پس از این سخنان، الهام فخاری و آرش میلانی برای تصدی پست منشی هیات رئیسه اعلام کاندیداتوری کردند که برگه‌های رأی برای انتخاب دو منشی از میان سه کاندیدا پخش شد.

سرانجام زهرا نژادبهرام با ۱۳ رأی و آرش میلانی با ۱۲ رأی به عنوان منشی‌های هیأت رئیسه انتخاب شدند.
ا