تولید
فیلم شیخ صفی‌الدین اردبیلی پیگیری می‌شود

سیدناصر اسحاقی امشب در جمع خبرنگاران و مسئولان بسیج رسانه استان اردبیل اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی مردم اردبیل تولید سریال شیخ صفی الدین اردبیلی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تولید این سریال در استان پیگیری می شود تا بتوانیم با تولید این فیلم تاریخ استان اردبیل به ویژه شیخ صفی الدین اردبیلی را به همگان معرفی کنیم.

وی از برنامه‌ریزی برای تولید فیلم چالدران در اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه تمهیدات لازم نیز انجام شده تا بتوانیم با تولید این سریال گام محکمی در راستای تولید برنامه های فرهنگی در استان داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از تهیه فیلمنامه چالدران در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه فیلمنامه نویسان خوبی وارد میدان شدند که می توانند گام بزرگی در ساخت و تولید این فیلم که مطالبه دیگر مردم اردبیل است بردارند.

اسحاقی اظهار کرد: مطالبات فرهنگی مردم استان اردبیل نیز با جدیت توسط مسئولان پیگیری می‌شود چرا که دغدغه فرهنگی دغدغه همه ما بوده و نیاز است در این زمینه اقدامات خوب و تاثیرگذاری انجام شود.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه برای توسعه انجمن فرهنگی نمایشی در اردبیل، بیان کرد: فرهنگی فاخر یک نیاز اساسی است که در این زمینه اداره کل ارشاد و فرهنگ اردبیل برنامه ریزی اساسی انجام داده است تا این امر را به تحقق بپیوندد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نقش آموزش را نیز بسیار مهم و ضروری خواند و گفت: برای این امر نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه ریزی خوبی پیش بینی کرده است که نیاز است سرمایه گذاری در زمینه انجمن نمایشی نیز توسعه یابد تا بتوانیم در این زمینه به پیشرفتهای خوبی دست یابیم.