ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۲ بهمن ماه ۹۹

در دومین روز معاملاتی هفته، نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت روز متعادلی را سپری کردند و ارزش این سبد سهام ۰.۳ درصد افزایش پیدا کرد.

بورس امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ روندی مثبت و صعودی داشت و در پایان معاملات نیز مثبت بسته شد، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز روندی صعودی داشت و پس از رشد بیش از ۲۱ هزار واحدی به سطح یک میلیون ۲۶۸ هزار واحدی رسید، اما در ادامه معاملات به دلیل افزایش عرضه مسیرصعودی شاخص تغییر کرد و در نهایت شاخص کل با رشد ۳ هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد به کار خود پایان داد. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۴۴۷ هزار واحدی به رقم ۴۳۱ هزار و ۵۲۱ واحدی رسید.
در پایان معاملات امروز نماد‌های شستا، شپنا، خساپا، وتجارت، شتران، خودرو و خگستر پر تراکنش‌های بازار بودند. نماد‌های شستا، تاپیکو، شپنا، وغدیر، وتجارت، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.
همچنین نماد‌های پالایش، دارایکم، شستا، شپنا، وتجارت، خساپا و خودرو بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت  درمقایسه با شنبه (۱۱ بهمن ماه)، ۰.۱ درصد (۱۴ هزار و ۳۸۳ تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۶۴۲ تومان رسید.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۴ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۲ بهمن ماه ۹۹


ارزش دارایکم چقدر شد؟

 

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۲ بهمن ماه ۹۹