خروج رایتل از زیان‌دهی در سال 99
این شرکت که زیر مجموعه رایتل به عنوان اپراتور سوم و ارائه دهنده نسل جدید خدمات تلفن همراه در ایران است، توانست با کسب 19216 میلیون رسال سود خالص در سال 99 از زیان‌دهی خارج شده و حاشیه سود 20 درصدی را به دست آورد.

بر این اساس دستیابی به کیفیت سود عملیاتی 433 درصد، آغاز 19 پروژه در حوزه IT و اتمام 12 پروژه، ارائه خدمات سامانه پرداخت تسهیلات آنلاین غیر حضوری بانک رفاه برای بازنشستگان و ارائه خدمات باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی با بیش از 600 هزار عضو فعال در کنار تکمیل پروژه‌های امضای دیجیتال و اپلیکیشن کیف پول (رای پی)، جزو دستاوردهای مهم شرکت اطلاع‌رسان رایتل در سال 99 بوده‌اند.

این شرکت در سال گذشته 98262 میلیون ریال فروش داشته و سود ناخالص آن به 44552 میلیون رسال رسیده است ضمن اینکه میزان سود عملیاتی آن هم به رقم 19101 میلیون ریال رسیده که نشان‌دهنده خروج از زیان‌دهی و به سودآوری رسیدن شرکت است.

گفتنی است هلدینگ خدمات ارتباطی رایتل از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) بوده که به عنوان اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه، برای نخستین بار اقدام به ارائه سرویس اینترنت 3G در ایران کرد.

در دوره جدید مدیریتی شستا، شرکت‌های زیان‌ده بسیاری با در پیش گرفتن سیاست‌های اصولی و بهره‌گیری از دانش روز مدیریتی، به سودآوری رسیده و علاوه بر ارائه خدمات گسترده به عموم مردم، نگرانی سهامداران را برطرف کرده است.