تصاویری از تلویزیون ۴۶ میلیارد تومانی

ال‌جی از تلویزیون جدید ۳۲۵ اینچی خود تحت عنوان DirectView LED پرده برداشت. این تلویزیون مبتنی بر همان مفهوم اصلی به‌کارگیری میلیون‌ها LED (از۲ تا ۳۳ میلیون) به‌منظور ایجاد تصویری کامل در ابعاد و اشکال دلخواه ساخته شده است.

برتری این محصول در مقایسه با The Wall  سامسونگ در این است که می‌توان آن را در اندازه‌هایی تنظیم کرد که برای تلویزیون شرکت رقیب قابل‌دستیابی نیست. به‌عبارتی دیگر، می‌توان آن را در ابعاد ۸۱اینچی تا ۳۲۵اینچی تنظیم و انتخاب کرد.

می‌توان محتواها را با کیفیت ۸K مشاهده کرد که دراین صورت، از ۳۳ میلیون دیود این تلویزیون استفاده می‌شود. اما امکان تماشای ویدئوها با کیفیت ۴K و حتی ۲K  نیز برای کاربران فراهم شده است. یک کنترلر مبتنی بر WebOS نیز برای کنترل عملکردهای این تلویزیون هوشمند طراحی شده است.

تصاویری از تلویزیون ۴۶ میلیارد تومانی

 هنوز قیمت مشخصی برای این محصول در نظر گرفته نشده است اما آنطور که پیداست و به نظر می رسد این محصول قیمتی حدود ۱.۷ میلیون دلاری خواهد داشت که با محاسبه آن با دلار آزاد قیمتی حدود ۴۶ میلیاردی خواهد داشت.

البته این نکته حائز اهمیت است که شرکت ال جی به همکاری خود با ایران خاتمه داده است ولی احتمال دارد که این محصول به کشور وارد شود.

تصاویری از تلویزیون ۴۶ میلیارد تومانی