آمار محبوبیت زبان های جهانی در سال جدید منتشر شد

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر زبان انگلیسی را یاد می گرفتید چقدر خوب می شد؟ و یا با یادگیری دیگر زبان ها از چه مزایای برخوردار می شدید؟

خیلی از افراد به دنبال بهانه هستند تا از یادگیری زبان های خارجی امتناع کنند اما بهتر است قبل از هر بهانه ای ابتدا با مزایای یادگیری زبان های خارجی آشنا شوید.

البته لازم به ذکر است که گران بودن کلاس های زبان هم در این موضوع دخیل است اما نگران نباشید! در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای یادگیری زبان های خارجه آشنا کنیم و بعد می خواهیم از محبوب ترین زبان های خارجی که در قرن جدید کاربرد زیادی دارند، رو نمایی کنیم. بنابراین چنانچه آینده شغلی برایتان حائز اهمیت است، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با پرکاربرد ترین زبان های خارجی دنیا

در این بخش از مقاله می خواهیم به معرفی محبوب ترین زبان های خارجه بپردازیم اما قبل از آن می خواهیم از شما بپرسیم که آیا تا به امروز اقدامی برای یادگیری زبان های خارجی کرده اید؟

اگر جوابتان خیر است تبریک می گوییم چرا که راه را درست آمده اید و این یادداشت درست برای خود شما نوشته شده است.

زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه جزو کاربردی ترین زبان های دنیا می باشند که افراد زیادی به این زبان ها مسلط هستند. شاید از خود بپرسید مگر یادگیری زبان فرانسه چه مزیتی برای زندگی خواهد داشت؟ شما در مقاله روش های خاص آموزش زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه در سال جدید! اطلاعات کاملی را دیده اید اما صبر کنید کمی زیرا در ادامه قرار است سوپرایزتان کنیم.

زبان انگلیسی

در همین ابتدا ذکر کنیم که یادگیری زبان انگلیسی با صبر و پشتکار همراه است.  بدین معنا که شما نمی توانید با خوردن قرص و یا داروی زبان انگلیسی یک شبه آن را بیاموزید. این جمله به این معنا نیست که از هدف خود دور و یا ناامید شوید. فقط می خواهیم اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید، با قدرت بیشتر گام بردارید تا طعم خوش موفقیت را هرچه سریعتر بچشید.

برای یادگیری زبان انگلیسی بهتر است به چند نکته توجه کنید تا روند یادگیری برایتان مثل آب خوردن باشد:

  • همیشه یک دفترچه یادداشت همراه خود داشته باشید تا در صورت آشنایی با لغات تازه، آن ها را یادداشت کنید.
  • زبان موبایل همراه خود را به انگلیسی تغییر دهید. بگذارید چشمانتان با لغات پر کاربرد زبان انگلیسی آشنا شود.
  • با افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، ارتباط برقرار کنید.
  • از اشتباه کردن نترسید و هرگاه که احساس ناامیدی کردید، از نو شروع کنید.

زبان فرانسوی

دومین زبان که جزو محبوب ترین زبان های خارجی می باشد، زبان فرانسه است. بسیاری از افراد از زبان فرانسه برای خود غول ساخته اند اما لطفا سخت نگیرید زیرا با کمی پشتکار و تلاش می توانید به خوبی به زبان فرانسوی فول شوید.

بر اساس تحقیقات انجام شده 300 میلیون از مردم جهان به زبان فرانسه مسلط هستند که تعداد آن ها روز به روز در حال افزایش است.

زبان فرانسه محدود به کشور فرانسه نیست

احتمالا با دیدن جمله بالا تعجب کرده اید اما در واقع صحیح است. کشورهایی همچون کارائیب، سوئیس، کانادا، سیشل، مراکش، تونیس و ... زبان فرانسه به عنوان زبان رسمی آن ها به رسمیت شناخته شده است.

خوشبختانه بازار کار زبان فرانسه علیرغم زبان انگلیسی، اشباع نشده است و خیلی راحت می توانید به بازارهای جهان راه یابید و به کسب درآمدهای کلان بپردازید.

برای یادگیری زبان فرانسه به این چند نکته توجه کنید تا روند یادگیری با سرعت و سهولت بیشتری صورت گیرد:

  • مطالعات زیادی به زبان فرانسه انجام دهید.
  • قرارگیری در موقعیت هایی که مجبور باشید به زبان فرانسوی صحبت کنید.
  • مطالعه کتاب داستان به زبان فرانسه
  • شرکت در کلاس های آموزشی
  • یادگیری آنلاین زبان فرانسه از طریق وب سایت های معتبر

زبان آلمانی

شاید با شنیدن عبارت زبان آلمانی کمی بترسید زیرا لغات این زبان تا حدی طولانی هستند که ممکن است یک خط را پر کند. برای این که روند یادگیری زبان آلمانی برایتان آسان شود، بهتر است پایه زبان انگلیسی خود را قوی کنید. در این قسمت می خواهیم بگوییم که چگونه با یادگیری زبان آلمانی آینده تان را دگرگون کنید.

اصلا چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیرید؟

  • چنانچه قصد مهاجرت به کشور آلمان دارید، توصیه می کنیم حتما برای یادگیری این زبان اقدام کنید.
  • اگر دوستان و آشنایان آلمانی دارید تا بتوانید به خوبی با آن ها صحبت کنید.
  • اگر قصد سفر به کشور آلمان دارید.
  • چنانچه قصد دارید به عنوان مدرس زبان آلمانی استخدام شوید.

به طور کلی زبان آلمانی زبان پرکاربردی است و حدود 100 میلیون از افراد جهان به این زبان مسلط هستند. علاوه بر کشورهای آلمانی، کشور اتریش، تیرول جنوبی و قسمت های از بلژیک زبان آلمانی زبان اصلی آنان می باشد.

به طور کلی با یادگیری زبان آلمانی می توانید دریچه تازه به جهان باز کنید و وارد دنیای جدید شوید. اگر دوست یا آشنایی دارید که می خواهد زبان آلمانی را بیاموزد پیشنهاد می کنیم این مقاله را برایش به اشتراک بگذارید.

با شرح این اطلاعات تمام تلاشمان را کرده ایم، تا شما را با آنچه که در مورد محبوب ترین زبان های دنیا می باشد آشنا کنیم. امیدواریم مطالب برایتان مفید واقع بوده باشد. از این که تا پایان همراه ما بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.