گوجه سبز و زردآلو ارزان شد

 مصطفی دارایی نژاد از کاهش ۳۰ درصدی قیمت گوجه سبز و زردآلو خبرداد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو زردآلو نوبرانه کاشان، ساوه و شهریار ۴۰ تا ۸۰ هزارتومان و گوجه سبز ۲۰ تا ۷۰ هزارتومان است.

او با بیان اینکه هندوانه چابهار تمام شده است، افزود: اکنون هندوانه نو اهواز و شیراز بدست آمده به طوریکه قیمت هرکیلو هندوانه با افزایش ۲ تا ۳ هزارتومانی به ۷ تا ۱۰ هزارتومان رسیده است.

دارایی نژاد ادامه داد: اکنون هرکیلو خربزه با نرخ ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان، ملون ۷ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۷ تا ۲۵ هزارتومان و جانا ۱۴ تا ۲۵ هزارتومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: نرخ کنونی هرکیلو خیار ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان، پرتقال ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان، سیب ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، کیوی ۳۵ تا ۴۰ هزارتومان، هلو پیش رس ۹۰ تا ۱۲۰ هزارتومان و گیلاس تلخک ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزارتومان است.

او از کاهش ۱۵ درصدی قیمت موز خبرداد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو موز فیلیپین ۶۸ هزارتومان، موز اکوادور ۷۰ هزارتومان و موز هندی ۵۸ تا ۶۰ هزارتومان است‌.

دارایی نژاد درباره آینده بازار میوه گفت: برآوردها حاکی از آن است که قیمت میوه های نوبرانه بدلیل فراوانی و گرمای هوا از ۱۰ خرداد افت محسوسی داشته باشد.

گوجه سبز و زردآلو ارزان شد