شرایط فروش کامیونت های جک در تمامی تناژ

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی حاکم در جامعه خودرو دیگر یک وسیله نقلیه نیست بلکه می تواند بخشی از سرمایه یک فرد و یا یک خانواده باشد. کار کردن با خودروهای دیزلی به عنوان راننده سود آنچنانی برای افراد ندارد از همین رو بسیاری از افراد به دلیل امنیت شغلی خود و سود بیشتر به دنبال خرید خودروهای تجاری مانند کامیون و کامیونت ها هستند.

انتخاب یک خودروی باری و تجاری خوب که بتواند تا چند سال بدون هیچ هزینه ای کار کند و سود قابل قبولی را به رانندگان بدهد کمی سخت است. ما در این مقاله قصد داریم خوش قیمت ترین کامیونت حال بازار ایران و نحوه خرید آن با بهترین روش را به شما معرفی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

برترین خودروساز تجاری ایران

شرکت آرین دیزل از خودروسازان برتر در زمینه خودروهای تجاری است. این کمپانی از سال 1391 شروع به فعالیت کرده است، طی مدتی کوتاه توانست در بازار دیزلی ایران جایگاه خود را پیدا کند. آرین دیزل با همکاری همتای چینی خود کمپانی بزرگ جک موتورز تصمیم به طراحی و تولید کامیونت های سری N جک گرفت.

 جک به عنوان یک از کم استهلاک ترین و خوش قیمت ترین کامیونت های بازار نام دارد. آرین دیزل با توجه به دواصل مهم کیفیت و رضایت مشتری توانسته محصولات پر طرفداری را به بازار ارائه کند.

مشخصات پر فروش ترین کامیونت ایران

قطعا زمانی که قصد خرید یک کامیونت را دارید باید سیستم فنی و داخلی خودرو را خیلی دقیق بررسی کنید در چنین مواقعی آسان ترین روش استفاده از فضای مجازی است.من در ادامه می خواهم کمی به مشخصات کامیونت جک اعم از قدرت موتور و ساختار کابین آن بپردازم در ضمن شما می توانید برای کامل کردن اطلاعات خود به صفحه جک از وب سایت رسمی دیزلیران نیز مراجعه نمایید.

حدود 3 سالی است که از تولید کامیونت های جک می گذرد اما همچنان به عنوان یکی از پر فروش ترین کامیونت های بازار شناخته می شوند و پنجاه درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند، قطعا چنین فروش دلیل به خصوصی دارد که کمی دیگر متوجه آن خواهید شد.

کامیونت جک در سه تناژ مختلف 6 تن، 8 تن و 9 تن عرضه بازار می شوند. سییستم فنی این سه خودرو کاملا مشابه به هم است. کامیونت های جک دارای موتوری چهار سیلندری با قدرت 154 اسب بخار ، گشتاور 1200 نیوتن متر از برند کامینزو مجهز به سیستم های توربوشارژ و اینترکولر می باشد.

گیربکس بکار رفته در این کامیونت 6 سرعته دنده دستی ساخت شرکت جک می باشد و متمایز از گیربکس دیگر کامیونت های چینی است. سیستم ترمز جک در جلو دیسکی و در عقب کاسه ای از نوع دو مداره مستقل پنوماتیک تجهیز شده به سیستم های پیشرفته ESC،EBS،ABS است.

کابین های کامیونت سری N توسط جک موتورز بسیار کم صدا و مستحکم از جنس فولاد ضد ضربه طراحی شده اند. فضای خواب نیز در کابین تمام ظرفیت های کامیونت جک تعبیه شده است تا حس راحتی بیشتری را به رانندگان در سفرهای طولانی بدهد. طول شاسی کامیونت جک به گونه ای است که کاملا مناسب خدمات درون شهری می باشد.

از امکانات و تجهیزات کابین کامیونت جک نیز می توانیم به کولر و بخاری درجا، سیستم تهویه مطبوع، سیستم پخش با پورت یو اس بی، شیشه بالابر برقی و قفل مرکزی اشاره کنیم.

نحوه خرید کامیونت جک به صورت نقد و اقساط

2

متقاضیان و خریداران کامیونت های جک در وهله اول باید به دنبال مرکزی معتبر باشند تا بتوانند با خیال راحت و اطمینان کامل خودروی خود را خریداری کنند.

دیزلیران از نمایندگان برتر شرکت آرین دیزل شرایطی وِیژه ای را برای خرید اقساط و لیزینگ کامیونت های جک در نظر گرفته است، تا رانندگان عزیز و زحمت کش کشورمان بتوانند با توجه به نیاز خود خودروی مد نظرشان را خریداری نمایند.

شرکت دیزلیران با بیش از یک دهه تجربه در زمینه خرید و فروش انواع کامیون و کامیونت و دارا بودن کارشناسان فروش حرفه ای، شما را در انتخاب یک کامیونت با کیفیت و مناسب یاری خواهد کرد.

هر روزه مراجعین حضوری بسیاری از سراسر ایران برای خرید و یا فروش خودرو به مجموعه دیزلیران واقع در استان تهران، شهرستان اسلامشهر مراجعه می کنند و نیمی از مشتریان نیز از طریق راه های ارتباطی دیگر مانند صفحات اجتماعی و وب سایت دیزلیران با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرده و معامله ای بی نقص را تجربه می کنند.شما نیز می توانید برای خرید یا ثبت نام اقساطی کامیونت جک در تمامی تناژ 6 تن، 8 تن و 9 تن به صورت نقد و اقساط با کارشناسان فروش دیزلیران تماس بگیرید.