فرشاد زاهد و تقی مولوی در دوازدهمین نشست یکشنبه های تجارت الکترونیکی گفتگو کردند

در این نشست، آقای مولوی، مدیرعامل کسب‌وکار طراحان وب آرتا تک، به بیان دستاوردهای شرکت خود پرداخت.

تقی مولوی توضیح داد که خدمات شرکت اینتن در حوزه دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شود و با استفاده از تکنولوژی‌های روز و ساختار منظم، توانسته است بازار گسترده‌ای را به دست آورد. وی افزود که شرکت برای تولید محتوا، یک تیم قوی و گسترده دارد که با بهره‌گیری از سامانه، توانسته است نویسندگان علاقه‌مند را جذب کند و در سراسر ایران نویسندگانی را به خدمت بگیرد و آنان را با رتبه‌بندی مناسب انتخاب کند.

محتواهای تولید شده تحت کنترل سیستمی برای رعایت قوانین کپی‌رایت و ساختار قرار می‌گیرند و در نهایت به صورت HTML به مصرف کننده نهایی تحویل داده می‌شوند. همچنین، تصاویر مورد نیاز نیز در نظر گرفته می‌شوند. کاربران تنها با یک کپی و چسباندن متن، محتوا را در سایت خود منتشر کرده و نیازی به ساختارهای مربوط به بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) ندارند. علاوه بر این، وب‌سرویس‌هایی نیز پیاده‌سازی شده است که در آینده به انتشار محتواهای این نوع کمک بسیار می‌کنند و فرآیند انتشار محتوا را تسهیل و سریع می‌کنند.

وی با این حال، نقطه قوت مهم کسب‌وکار خود را مشاوره سئو و افزایش رتبه سایت‌ها دانست و عنوان کرد یکی از مهمترین چالش‌هایی که در این خصوص با آن مواجه هستند، پرداخت‌هایی است که باید به سایت گوگل بپردازند و با اینکه سود بسیار اندکی دارد اما به هیچ طریقی نمی‌توانند آن را رسمی کنند و به‌علت تحریم‌ها زیرساختی برای آن مهیا نشده است ، لذا حتی گاهی مورد اتهام جرم واقع می‌شوند به همین علت خواستار این شدند که راهکارهایی برای به رسمیت شناختن این مدل کسب‌وکارها هم در تبادلات مالی و هم در تبادلات حقوقی و قراردادی که با نیروهای خود در سراسر کشور دارند اندیشیده شود.

فرشاد زاهد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی تتا ضمن قدردانی از بازار گسترده‌ای که این کسب‌وکار برای نویسندگان سراسر استان‌های ایران مهیا کرده است، بیان نمود در سندباکس تجارت الکترونیکی که به وسیله مرکز تتا درحال پیاده‌سازی است، جلساتی برای حل چالش‌های مطرح شده تا حصول نتیجه اختصاص یابد.

در دوازدهمین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی عنوان شد؛ بررسی بخشی از نیازمندی‌های کسب و کارها و سازمان‌ها در حوزه روابط عمومی و راهکار و خدمات این شرکت برای مدیریت و برآورده‌سازی آنها در دوازدهمین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی، مرکز تتا میزبان آقای مولوی مدیرعامل شرکت طراحان وب آرتاتک (اینتن) بود.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، در این نشست به برخی نیازمندی‌های کسب و کارها و سازمان‌ها در حوزه روابط عمومی و راهکار و خدمات این شرکت برای مدیریت و برآورده‌سازی آنها پرداخته شد.

تقی مولوی در خصوص معرفی شرکت طراحی سایت اینتن اظهار داشت: این شرکت فعالیت خود را از سال 1394 در حوزه طراحی سایت و سئو سایت آغاز کرده که از جمله خدمات آن می‌توان به ارائه خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ از جمله تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات گوگل و … اشاره کرد. هم اکنون بخش سئو سایت اینتن با دارا بودن بیش از 10 نیروی متخصص و خبره، حرفه‌ای‌ترین نوع خدمات برای ارتقای رتبه سایت مشتریان در نتایج گوگل را ارائه می‌نماید. از دیگر محصولات مجموعه اینتن می‌توان به سیستم مدیریت محتوا (CMS) خبری اشاره کرد که با زبان php توسط مجموعه اینتن طراحی و پیاده‌سازی شده است.

وی در خصوص خدمات تولید محتوای متنی این مجموعه گفت: این خدمات شامل مقالات متنی برای وبلاگ، سایت، مقالات صفحات مهم و تخصصی سایت، محتوای متنی صفحه محصول و نیز محتوای رپورتاژ آگهی یعنی متونی که باید در فضای رسانه‌های خبری برای بحث معرفی مجموعه محصولات و خدمات آن منتشر شود، می باشد.

مدیرعامل شرکت طراحان وب آرتاتک در تشریح سامانه “رپورتاژ ادز” و توزیع خبر در تمامی رسانه‌های کشور بیان داشت: رپورتاژ ادز از سال ۱۳۹۳ در حوزه توزیع خبر در رسانه‌های کشور فعالیت می‌کند. یکی از ویژگی‌های رپورتاژ ادز، نفوذ در رسانه‌های قدرتمند کشور جهت انتشار اخبار روابط عمومی و تبلیغاتی می‌باشد. برگزاری نشست خبری و تولید محتوای خبری یکی از مهم‌ترین خدمات رپورتاژ ادز به حساب می‌آید. رپورتاژ ادز تمامی خدمات مورد نیاز خبری برای برگزاری نشست خبری را در این پلن به شرکت‌ها و سازمان‌ها با اخذ قرارداد انجام می‌دهد.

از جمله خدمات مربوطه می‌توان اشاره داشت به : دعوت از خبرنگاران در مراسم‌ها برای تهیه گزارش و انتشار خبر، اعزام خبرنگار به مراسم‌های دولتی و خصوصی (خدمات روابط عمومی) با توجه به این که این مجموعه دارای چندین خبرنگار خبره در حوزه تهیه خبر بوده و از مراسم‌های مختلف خوراک خبری تهیه می‌نماید و در رسانه‌های زیرمجموعه رپورتاژ ادز منتشر می‌کنند. مجموعه رپورتاژ ادز بیش از ۱۰ رسانه پرمخاطب در حوزه‌های مختلف را داراست.

تقی مولوی در خصوص “محتوا مارکتینگ” نیز اظهار داشت: محتوا مارکتینگ توانسته هم دغدغه مالی افرادی که متخصص هستند و قلمی برای نوشتن دارند را برطرف نماید و هم دغدغه صاحبین کسب و کارهایی که فرصت تولید محتوا متنی ندارند.

وی در خصوص تشریح دامنه کاربرد محتوا مارکتینگ افزود: محتوا مارکتینگ یک پلتفرم آنلاین تولید محتوای متنی است و برای افرادی که دورکار هستند و خصوصاً در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند توانسته یه منبع درآمد باشد. همچنین برای خانم‌های خانه‌داری مناسب است که تحصیل کرده هستند اما نسبت به شرایط زندگی‌شان امکان فعالیت خارج از منزل را نداشته و یا احتیاج به کار دومی دارند که هر زمانی که دوست داشتند و زمان داشتند فعالیت کنند. محتوا مارکتینگ برای اشخاصی که صاحب کسب و کار هستند نیز توانسته دغدغه تولید محتوای آنها را در زمینه متنی برآورده نماید و نیاز به ارتباط با اشخاص مختلف را رفع نموده و حتی برای اشخاصی که سایت و کسب و کار آنلاینی دارند که نیازمند تولید محتوای تخصصی می باشند نیز کمک کننده بسیار بزرگی می‌باشد.