حراج ۴۰۰ قلم لوازم خانگی اموال تملیکی

در این دوره از حراج اموال تملیکی که از ۱۲ اسفندماه آغاز شده است، علاوه بر «لوازم خانگی»، «اثاثیه منزل»، «تجهیزات سرمایشی گرمایشی»، «تجهیزات کامپیوتری»، «وسایل تنظیف» و سایر موارد عرضه شد.

حراج اموال تملیکی در استان‌های «تهران»، «قم»، «کرمان»، «فارس»، «خوزستان»، «کهگیلویه و بویراحمد»، «زنجان»، «مرکزی»، «لرستان»، «خراسان رضوی» و «کرمانشاه» به صورت همزمان آغاز شد.

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که ارزش کارشناسی کالاهای عرضه شده در این دوره از حراج، بالغ بر یک میلیارد تومان است.    متقاضیان خرید در حراج اموال تملیکی می‌توانند از سه روش «سامانه ستاد الکترونیک دولت»، «پنجره هوشمند» و «سازمان اموال تملیکی» اقدام کنند و در صورت برنده شدن به محل برگزاری حراج در استان مدنظر مراجعه کنند.

 از خردادماه امسال تا کنون ۲۳۵ مرحله حراج‌ خرده فروشی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به صورت برخط برگزار شده است. پیش از این نیمه دی ماه بود که سازمان جمع‌ آوری فروش اموال تملیکی از فروش لوازم خانگی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف، سرمایشی، گرمایشی در 10 استان خبر داده بود. در مرحله قبل حراج در نظر گرفته شده در تهران، فارس، البرز، قزوین، خوزستان، یزد، گیلان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و قم صورت گرفت.

حراج ۴۰۰ قلم لوازم خانگی اموال تملیکی