به گزارش افکار، مهندس احمد کرفی مدیر عامل امداد خودرو سایپا که از نمایندگی ها و پایگاههای امدادی جنوبی کشور بازدید می کرد با اعلام این خبر گفت : با آغاز سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ماه نمایندگی ها ی کشیک و امدادگران نوروزی خدمات مورد نیاز را به مسافران نوروزی ارائه کردند.

عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا با اشاره به کیفیت خدمات امداد نوروزی به مسافران نوروزی در مقایسه با سال گذشته گفت: انجمن های صنفی نمایندگی ها گروه سایپا که امسال مسئولیت اجراء و نظارت امداد نوروزی را برعهده داشتند خدمات ارزنده ای به مسافران نوروزی و خصوصاٌ مالکان خودروهای تولیدی گروه سایپا ارائه کرده اند.

وی افزود: تجربه موفق واگذاری اجراء و نظارت خدمات امدادی به شبکه و انجمن های صنفی قطعاً در واگذاری سایر حوزه ها فعالیت خدمات پس از فروش به شبکه اثر گذار خواهد بود.

مهندس کرفی گفت: آموزش های فنی گسترده به امدادگران، نوسازی ناوگان امدادی، استاندارد سازی استقرار پایگاههای امدادی، مجهز نمودن کلیه خودروهای امدادی به سیستم هوشمند ناوگان(AVL) و عشق و علاقه امدادگران به خدمت رسانی را از عوامل موثر در سرعت ارائه خدمات به امدادخواهان اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا در خاتمه گفت: مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس گرفته و یا از طریق پیامک ۱۰۰۰۹۶۵۵ ارتباط برقرار کنند.