کاهش قیمت سیب درختی و هندوانه

به گزارش افکارنیوز، حسین مهاجران افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم سیب درختی درجه یک به ۳ هزار تومان رسیده این در حالی است که طی ماه های اخیر قیمت هر کیلوگرم سیب درختی بین ۴.۵ تا ۵ هزار تومان به فروش می رسید.

وی اظهار داشت: طی این مدت قمیت هر کیلوگرم هندانه نیز بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ تومان عرضه می شود.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم خربزه بین ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، ملون ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، طالبی بین ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، خیار بوته ای و گلخانه ای بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، گوجه فرنگی بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان عرضه می شود.

وی ادامه داد: همچنین قیمت هر کیلوگرم توت فرنگی، گوجه سبز و زردآلو بین ۲۵۰۰ تا ۸ هزارتومان، موز ۳۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، پرتقال کوهستانی تازه ۲۲۰۰ تومان و پرتقال زمستانی بین ۲۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی به عرضه انگوز زابل در بازار اشاره کرد و گفت: هنوز قیمت این محصول در میدان تعیین نشده است.

مهاجران اضافه کرد: هم اکنون هلو پیش رس ۶۰ روزه گرگان نیز با قیمتی بین ۱۵۰۰ تا ۵ هزار تومان در میدان میوه و تره بار عرضه شده است.

وی افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم پیاز با قیمت ۴۰۰ تا ۸۰۰ تومان و سیب زمینی نیز با قیمت ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی درباره نرخ سبزیجات نیز گفت: هم اکنون انواع سبزی خوردن، پلویی و سبزی قررمه و آش با قیمتی بین ۱۵۰۰ تا ۲ هزار تومان در میدان میوه و تره بار عرضه می شود.