میوه‌های تابستانه با قیمت گران وارد بازار شدند

به گزارش افکارنیوز، رئیس اتحادیه میوه و سبزی درباره ورود نوبرانه‌ها به بازار میوه اظهارداشت: زردآلو حدود یک هفته است که وارد بازار شده، ضمن اینکه قیمت این میوه در روزهای ابتدایی حضورش در میدان میوه و تره‌بار۴۰ هزار تومان بود که در حال حاضر مقداری کاهش یافته است.

سید حسین مهاجران گفت: در روزهای آینده میوه‌های دیگری از جمله هلوی ۶۰ روزه وارد بازار می‌شود.

مهاجران، قیمت گوجه سبز را از ۴ تا ۱۵ هزار تومان عنوان کرد و افزود: چغاله کرجی ۱۴ هزار تومان و چغاله کاشان ۶۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد، همچنین قیمت موز کاهش یافته و بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش قیمت گوجه‌فرنگی و خیار خبر داد و اضافه کرد: قیمت گوجه‌فرنگی مرغوب از ۱۴۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان و قیمت خیار بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است، ضمن اینکه قیمت هندوانه بین ۶۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان است.

مهاجران ادامه داد: قیمت پیاز نسبت به دو هفته قبل تغییری نکرده و در حال حاضر از ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان است، همچنین قیمت سیب زمینی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومان است.

همچنین علی امامی، معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه زردآلوهای وارد شده به میدان مرکزی میوه و تره‌بار اکثرا نارس هستند، گفت: قیمت این نوع زردآلو بین ۱۲ تا ۱۴ هزار تومان و قیمت نوع مرغوب و رسیده آن، ۱۶ هزار تومان است.

وی با اشاره به ورود گیلاس تازه به میدان، افزود: این گیلاس‌ها پیش‌رس و ریز بوده و مجلسی نیستند، قیمت آنها نیز بین ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان است.

امامی در پایان اضافه کرد: از هفته آینده عرضه این میوه بیشتر میشود و قیمت آن حدود ۲ هزار تومان کاهش مییابد.