خودرو بسیار زیبای رنو در راه ایران+عکس

اگر بخواهیم به صورت مختصری به تالیسمن بپردازیم، برای شکل گیری صورت تالیسمن، رنو در جلو از جلوپنجره‌ای مشبک با ستون‌های متقارن کرومی رنگ و حاشیه‌ای کرومی، چراغ‌های تمام LED کشیده پیشرفته و سپری شکیل با یک ورودی هوا در مرکز آن و دو مه شکن در اطراف آن کمک گرفته است. در عقب خودرو هم شاهد خروجی‌های اگزوز کرومی رنگ تیتانیومی دوبل در دو طرف سپر با شب نمایی بر روی هر یک از آن‌ها، چراغ‌های تمام LED دو تکه کشیده و اسپویلری کوچک قالب گیری شده در انتهای بدنه هستیم. مجموعه شاسی و بدنه هم بر روی چهار عدد رینگ 19 اینچی پنج پره‌ای پهن مشکی سوار شده است. در داخل کابین هم رنو از صفحه نمایشگری 4.2 اینچی قابل تعویض با یک نمونه بزرگ‌تر 8.7 اینچی مجهز به 13 بلندگوی استریو با صدای فراگیر بر روی کنسول مرکزی استفاده کرده است.

در محدوده قدرتی خودرو هم رنو از دو گروه پیشرانه مرسوم بنزینی و دیزلی استفاده کرده که پیشرانه‌های بنزینی آن قدرتی 150 و 200 اسب بخاری و پیشرانه‌های دیزلی آن هم قدرتی 110 و 130 اسب بخاری تولید می‌کنند که امیدواریم قدرتمندترین نمونه بنزینی یعنی 200 اسبی به ایران بیاید.

resized_559531_754

resized_559532_442

علاوه بر این‌ها، پیشرانه‌ای توربوشارژر هم برای این محصول از نوع دیزلی در نظر گرفته شده که قدرتی 160 اسب بخاری تولید می‌کند. برای تبدیل و انتقال قدرت تولیدی پیشرانه‌ها هم رنو از جعبه دنده‌های 6 سرعته دستی و 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه کمک گرفته است. در این بین انتظار می‌رود که تنها مدل‌های بنزینی آن با حجم کمتر از 2.5 لیتر وارد بازار کشور ما شود.

تمامی وسایل و طراحی تالیسمن هم در چهارچوبی 4.85 متری در طول، 1.87 متری در عرض، 1.46 متری در ارتفاع با فاصله بین دو محور 2.81 متری نصب و اجرا شده‌اند.