آغاز توزیع گوشت تنظیم بازار

 علیرضا ولی از افزایش توزیع گوشت دولتی از روز پنج شنبه گذشته در بازار خبر داد و اظهارداشت: میزان عرضه این کالا از روز شنبه چند برابر خواهد شد؛ گوشت به اندازه کافی وجود دارد و ما چون دیدیم شرایط بازار بهم ریخته، درخواست کرده‌ایم عرضه آن بیشتر شود.  

وی با بیان اینکه روز پنج شنبه گذشته اولین روز توزیع این گوشت‌هایی بود که از خارج هم وارد شده بودند، افزود:  این گوشت‌ که گوشت گرم گوسفندی است  کیلویی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: توزیع این گوشت‌ها در همه میادین شهر تهران انجام نمی‌شود، چراکه میادین هم چندان همکاری نمی‌کنند و هم اکنون در حدود ۱۲ تا از میادین شهر تهران این توزیع انجام می‌شود.  

ولی ادامه داد: همچنین در  فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش این توزیع انجام می‌شود و ۲۴۰ فروشگاه افق کوروش در تهران و البرز گوشت تنظیم بازاری عرضه می‌کنند.  

وی با بیان اینکه گوشت‌های دولتی در فروشگاه‌های ملاصدرا که متعلق به خود شرکت پشتیبانی امور دام است نیز توزیع می‌شود، افزود: ما میزان بسیار زیادی گوشت گرم و سرد برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده‌ایم که به صورت وکیوم شده از خارج وارد می‌کنیم.  

ولی با بیان اینکه واردات گوشت گرم هر روزه با هواپیما انجام می‌گیرد و در داخل کشور توزیع می‌شود، گفت: این واردات از استرالیا، نیوزلند و کشورهای آسیای میانه انجام می‌شود.