حضور وزیر اطلاعات در کمیسیون اقتصادی مجلس

 محمد‌رضا پور‌ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: قرار است وزیر اطلاعات در جلسه روز(سه‌شنبه 11 مهر) کمیسیون اقتصادی حضور یابد.

وی درباره دلیل حضور علوی در کمیسیون متبوعش، افزود: قرار است حجت‌الاسلام علوی برای توضیح درباره سوال بنده در کمیسیون اقتصادی حضور یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره محور سوال خود از وزیر اطلاعات گفت: سوال درباره دلیل عدم ورود وزارت اطلاعات به ارائه گزارش درباره تخلفات انجام شده در بخش اقتصادی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

پور‌ابراهیمی تصریح کرد: نمایندگان دلیل عدم ورود وزارت اطلاعات به این موضوع را می‌خواهند،  اگر گزارش‌هایی در این مورد وجود دارد چرا منعکس نمی‌شود و اینکه چرا جلوی این کار گرفته نمی‌شود و هر چند وقت یک بار شاهد بروز تخلفات اقتصادی در مجموعه وزارت کار هستیم؛ نمایندگان می‌خواهند بدانند نقش وزارت اطلاعات در این حوزه چیست؟

نماینده مردم کرمان در مجلس، عنوان کرد: چرا وزارت اطلاعات در حوزه مفاسد اقتصادی در وزارت کار هیچ عملکرد مشخصی ندارد و یا اگر دارد خبر نمی‌دهد که چه اقداماتی انجام شده و اگر خبر ندارد و یا می‌داند و خبر نمی‌دهد به وظیفه خود عمل نکرده است.