آخرین فرصت رجیستری گوشی موبایل اعلام شد

 سامسونگ و سایر نشان‌های تجاری از ابتدای روز شنبه (ساعت 00:00 بامداد) مورخ 1 اردیبهشت 97 مشمول طرح رجیستری (احراز شناسه تجهیز سیم کارت خور) خواهند شد. یعنی هر گونه گوشی موجود که قبلا رجیستر نشده‌اند فرصت دارند تا پایان ساعت ۲۴ امشب سیمکارت داخل آن گوشی قرار داده و حد اقل یک تماس موفق برقرار کنند تا رجیستر شود، در غیر این صورت با پایان یافتن مهلت قانونی، امکان رجیستر کردن تمام می‌شود و گوشی از حیز انتفاع ساقط می‌شود.

علاوه بر نشان سامسونگ سایر نشان های باقی مانده که هنوز مشمول رجیستری نشده اند عبارتند از ZTE ،HTC ایسوس، CAT، لنوو، مایکروسافت و آلکاتل که امشب این برندها نیز مشمول طرح می شوند.

تاکنون گوشی‌های برندهای اپل، بلک‌بری، موتورولا، گوگل پیکسل ال‌جی، نوکیا و هوآوی، تکنو، شیائومی، سونی به علاوه دو مدل گلکسی s9 و گلکسی s9 پلاس سامسونگ مشمول طرح رجیستری شده اند.

شکایت از مشکل رجیستری در گوشی‌های چند سیم‌کارته

کاربران اگر تلفن همراه با نشان تجاری سامسونگ و سایر نشان‌های تجاری دارند و تلفن همراه آنها به هر دلیلی در چند ماه گذشته خاموش بوده است، لازم است تا قبل از زمان آغاز طرح، تلفن همراه خود را با قراردادن سیمکارت درون آن روشن کرده و حتی المقدور با آن تماس بگیرند یا پیامکی ارسال کنند.

در صورتیکه تلفن همراه دارای دو یا چند سیمکارت است، باید با قرار دادن سیمکارت درون همه شکاف‌ها (Slot)، نسبت به فعالسازی تلفن همراه خود اقدام کنند.

به فروشندگان توصیه می شود تا در مهلت باقیمانده گوشی‌های موجود در فروشگاه خود که از مبادی قانونی وارد کشور نشده است، را در اسرع وقت به ‌فروش رسانند.