تکمیل ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر

احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲ میلیون واحد مسکن مهر در سطح کشور تحویل داده ایم اظهار کرد: مابقی واحدهای مسکن مهر در کشور یا با مشکل مواجه اند و یا فاقد متقاضی، درگیر پرونده های قضایی و مشکلات بانکی دارند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: در حال حاضر ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور از نظر ساختمان تکمیل شده و با تامین انشعابات آب، برق و گاز به مالکان تحویل می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه دولت با محوریت پروژه های مسکن مهر گفت: طی جلسه ای که با دولت داشتیم مقرر شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور در اختیار وزارتخانه های راه و شهرسازی و نیرو قرار دهد.

واحدهای مسکن مهر بدون معارض در کشور را تکمیل و به متقاضیان تحویل داده ایم

مهرآبادی تاکید کرد: در صورتی که ۱۴۰۰ میلیارد تومان درخواست شده وزارت راه و شهرسازی در هیات دولت به تصویب برسد و آن را در اختیاز وزارتخانه های مربوطه قرار دهند تا هم تامین زیربنایی مساکن مهر و هم مقدمات تحویل را آماده سازی کنیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه واحدهای مسکن مهر که در کشور بدون معارض بودند را تکمیل و به متقاضیان تحویل داده ایم، گفت: اگر اعتبار درخواستی به موقع تحویل یابد طبق برنامه ریزی انجام شده ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و آماده تحویل می شود.

وی اصلی ترین مشکل ۳۰۰ هزار واحد مسکن باقی مانده در کشور را نبود خدمات زیربنایی از قبیل آب، برق و گاز عنوان کرد، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در کشور وجود دارد که در تلاش هستیم تا این واحدها را در اختیار نهادها و سازمان های حمایتی در راستای سکونت مددجویان قرار دهیم.