بلاتکلیفی مشتریان پیش فروش خودروهای خارجی

 داستان دنباله‌دار عدم تحویل خودروهای پیش خرید شده توسط شرکت‌های مختلف به سریالی بدون پایان تبدیل شده و گویا این سریال قرار است، با پایان تلخ ضرر و زیان خریداران تمام شود، زیرا نه تنها شرکت‌ها پاسخگو نیستند، بلکه هیچ گونه پاسخگویی هم از سوی سازمان‌های متولی و نظارتی دولتی در برخورد با این شرکت‌ها گزارش نشده است.

محمد علیداد ابهری گفت: در تاریخ 96.5.8 با مراجعه به شرکت رامک خودرو یک دستگاه تیوولی به قیمت 99 میلیون و 900 هزار تومان با تحویل 120 روز کاری پیش خرید کردم که مبلغ 70 میلیون تومان آن را به شرکت پرداخت کردم. 

وی اظهار داشت: متاسفانه شرکت در تاریخ تحویل خودرو یعنی آذرماه 96 به وعده خود عمل نکرد و وعده هفته بعد و ماه بعد را داد. تا اینکه با گذشت چندین ماه، در تیرماه امسال با من تماس گرفتند و اعلام کردند که برای تحویل خودرو باید متمم قرارداد را امضا کنید که متمم قرارداد هم محتوایی به ضرر خریدار دارد و امضا آن شرایطی را برای فرار از دین و تعهد شرکت فروشنده را ایجاد می‌کند. 

این مالباخته گفت: در حال حاضر بیش از 500 نفر وضعیتی مشابه دارند و علیرغم پرداخت مبالغ میلیونی به این شرکت نه تنها خودرویی تحویل نگرفته‌اند، بلکه نتوانسته‌اند پول خود را از شرکت فروشنده دریافت کنند.