تجلیل از 7هزار دانش آموز ممتاز قلعه گنج

طی سال تحصیلی گذشته بنیاد مستضعفان  اطلاعیه و آیین نامه   تجلیل از دانش آموزان ممتاز منتشر کرد و همزان با آغاز سال تحصیلی جدید  با حضور رئیس بنیاد مستضعفان  از هفت هزار و15دانش اموز ممتاز قلعه گنجی تجلیل شد.

تجلیل از 7هزار دانش اموز ممتاز قلعه گنج

ینابر این گزارش مهندس موسی برزگری رئیس‌ بنیاد علوی کشور درمراسم تجلیل از این دانش اموزان گفت:بنیاد علوی ۱۸۴ هزار دانش آموز را در  کشور  از مراحل پایه تا معرفی به کار آفرینان ودر نهایت به ثمر نشستن آنان از نظر علمی  مورد حمایت  قرار می دهد.

  احمدی مدیر آموزش و پرورش ‌ قلعه گنج هم گفت :با توجه و عنایت مقام معظم رهبری به شهرستان قلعه گنج ۱۵ هزار دانش اموز این شهرستان با نوشتن یک نامه بر لوح پارچه ای به طول ۱۵۰ متر از تدابیر رهبر انقلاب اسلامی برای پیشرفت و آبادانی شهرشان  تشکر کردند.

 طرح آبادانی و پیشرفت قلعه گنج از سال 1393 به پیشنهاد استاندار کرمان و توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستان محروم قلعه گنج در دست اجراست.

این طرح که به عنوان الگویی  اقتصاد مقاومتی در کشور نیز مطرح و با تکیه بر توانمندی محلی مردم منطقه و بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی در دست اجرا است که تشکیل صندوق های خرد روستایی برای تجمیع سرمایه های مردم و اعطای تسهیلات برای ایجاد کار آفرینی و مشاغل پایدار یکی از دستاوردهای این طرح  بنیاد مستضعفان است.

 تجلیل از 7هزار دانش اموز ممتاز قلعه گنج

گفتنی است رییس بنیاد مستضعفان به صورت مستمر هر سفر ماهانه  به شهرستان قلعه گنج، روند اجرای طرحهای پیشرفت و آبادانی  را  مورد بررسی قرار می دهد.