بسیاری از طلاب و روحانیون متاهل اردبیل فاقد مسکن هستند

حجت‌الاسلام علی کوثری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری مسکن طلاب اردبیل اظهار داشت:  در حال حاضر بسیاری از طلاب و روحانیون متاهل اردبیل فاقد مسکن هستند که به همین منظور هم‌اکنون پیگیر تکمیل پروژه 72 واحدی طلاب و روحانیون در استان هستیم.

وی بیان کرد: مطالعه و اجرای پروژه‌های مختلفی در این زمینه مهم‌ترین اولویت کاری است و هم‌اکنون به عنوان یکی از اولویت‌دارترین برنامه به دنبال پیگیری نصب انشعابات برق پروژه هستیم که با پیگیری‌های انجام یافته تلاش بر این است تا این پروژه تا دو هفته آینده تکمیل شود و تلاش بر این است که مشکلات اساسی طلاب در این زمینه هر چه سریعتر برطرف شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل تصریح کرد: اجرای طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود استان با همکاری پلی کلینیک تخصصی امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌هایی است که هر سال با هدف ارائه خدمات درمانی به طلاب در دستور کار قرار دارد و در این زمینه 83 نفر از  از طلاب جدیدالورود استان در آزمایش‌های سنجش سلامت شرکت کردند.

کوثری با اشاره به اهمیت مطالبات طلاب و روحانیون در استان اظهار کرد: اهمیت به خواسته‌های طلاب و روحانیون یک اولویت اساسی و مهم است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به این قشردر راستای حل مشکلات موجود گام برداشته و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به این‌که ارتقای دانش سلامت طلاب و روحانیان با برگزاری کارگاه‌های مختلف در مدارس علمیه خواهران و برادران مورد هدف است، گفت: کارگاه آموزشی بهداشت و ارتقای فرهنگ سلامت نیز با موضوع اصول کمک‌های اولیه و امداد و نجات در مدرسه علمیه ملا ابراهیم اردبیل برگزار شده که بی‌شک خروجی‌های مناسبی به دنبال خواهد داشت.