ساعت توزیع گوشت قرمز وارداتی اعلام شد

شهروندان عنوان کردند که گوشت گرم گوسفند دولتی دقیقا در کدام فروشگاه‌ها فروخته می‌شود؟

هموطنان عنوان کردند«حدود ده روز است که خبری از گوشت گرم گوسفندی که به قیمت کیلویی حدود ۵۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسید نیست و بنده به هر فروشگاهی در تهران مراجعه کردم فروشگاه رفاه سه راه جمهوری، فروشگاه سپه ویلا و فروشگاه سپه خیابان رودکی گفتند که چند روز است گوشت گرم گوسفندی به آن فروشگاه تحویل نشده است. قیمت گوشت در بیرون هم که حدود ۹۰ هزار تومان است که کارمندان از عهده خرید آن برنمی‌آیند. لطفا رسیدگی کنید.»

مسعود سریع‌القلم مدیرعامل فروشگاه شهروند در این باره گفت: در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند سه نوع گوشت توزیع می‌شود و تماماً تنظیم بازاری است. 

وی با بیان اینکه قیمت پایه گوشت قرمز گوسفندی ۴۱ هزار تومان است، گفت:‌ همچنین گوشت تنظیم بازاری گوساله داریم که با قیمت ۳۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل فروشگاه شهروند در خصوص سهمیه روزانه توزیع گوشت تنظیم بازاری، گفت: اسماً روزانه براساس مصوبه سازمان پشتیبانی امور دام، باید ۲۰ تن گوشت منجمد و ۱۲ تن گوشت گرم استرالیایی توزیع شود، اما رسماً روزانه به فروشگاه‌های شهروند ۵ تن گوشت منجمد و ۵ تن گوشت گرم تنظیم بازاری داده می‌شود. 

سریع القلم در خصوص ساعات توزیع گوشت تنظیم بازاری در ۳۸ فروشگاه زنجیره‌ای شهروند، گفت: در دو نوبت این گوشت توزیع می‌شود، نوبت اول ساعت ۸.۵ صبح و نوبت دوم در ساعت ۳ بعدازظهر است. 

وی با بیان اینکه شهروندان برای دریافت این گوشت صف می‌کشند، گفت: به هر شهروند در سقف ۳ کیلو گوشت داده می شود.

سریع القلم در پاسخ به این پرسش که با کد ملی این گوشت توزیع می شود، گفت: خیر. چون سیستم فروشگاهی داریم و شهروندان را عضو باشگاه مشتریان می کنیم؛ معمولا تمامی خریدها ثبت می شود  و تلاش می کنیم به دست مصرف کننده واقعی برسد.