لیموترش ارزان شد

 اسدالله کارگر با اشاره به میوه‌های تابستانه اظهار کرد: توقعی که در خصوص میوه‌های تابستانی در اوایط فصل داشتیم برآورده شد وهم اکنون هیچ گونه کمبودی در بازار میوه احساس نمی‌شود.

اخبار اقتصادی- وی در ادامه افزود: در اوایل فصل تابستان شاهد کمبود و افزایش قیمت در دو محصول سیب زمینی و لیموترش بودیم، اما هم اکنون با ورود برداشت جدید این دو محصول به بازار قیمت‌ها تا حد بسیار زیادی کاهش یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تصریح کرد: قیمت سیب زمینی نسبت به دوماه گذشته بیش از دو هزار تومان و قیمت لیمو ترش نیز با ورود برداشت‌ها از جهرم و میناب به بازار، طی دو هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.

کارگر در رابطه با قمیت لیموترش گفت: هم اکنون قیمت لیموترش مرغوب تا ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد این در صورتی است که قیمت این محصول در اوایل ماه جاری ۱۰۰ درصد گرانتر بود.

کارگر خاطر نشان کرد: باتوجه به ادامه روند برداشت و ورود لیموترش به بازار، احتمال ادامه کاهش قیمت این محصول در بازار و سطح شهر وجود دارد.

وی با اشاره اعیاد پیش رو بیان کرد: باتوجه به اینکه تا اواخر ماه جاری دو عید، همچنین بازگشت حجاج به کشور را پیش رو داریم، انبار‌ها و واحد‌ها به میزان کافی ذخیره میوه دارند و به هیچ عنوان کمبودی در عرضه محصولات احساس نخواهد شد.